موضوعات داغ

خبر خوب برای خریداران خودروهای پژو 2008 و سیتروئن C3

عکس مطلب اول
محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی بیان داشت: پس از امضای برجام و ورود شرکت های خارجی به کشور، خودروسازی ایران خودرو همکاری با پژو و سایپا همکاری با سیتروئن را آغاز کردند. این دو خودروساز ملزم به سرمایه گذاری در کشور شدند و با همکاری مشترک این خودروسازان خودروی پژو 2008 و سیتروئن C3 به خط تولید آمده و تعداد زیادی نیز پیش فروش شد.
نجفی منش ادامه داد: با خروج آمریکا از برجام و تحریم صنعت خودرویی و با فشار به شرکت های خارجی این دو شرکت فعالیت خود در ایران را به حالت تعلیق درآوردند. با وجود تحریم ها و تعلیق فعالیت این دو خودروسازی خبر خوبی به دست آمده مبنی بر تامین تمام قطعات خودروهای پیش فروش شده پژو 2008 و سیتروئن C3 که در گذشته پیش فرش شده بودند تامین و بزودی این خودروها تحویل مشتریان خواهد شد.

پژو 2008

پژو 2008


به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو: نجفی منش در پایان افزود: مسئولان شرکت های پژو و سیتروئن با وجود سرمایه گذاری در کشورعلاقمند به ادمه همکاری هستند. مدیران این خودروسازی ها به دنبال راهکاری برای ادامه همکاری با خودروسازان داخلی در شرایط تحریم بوده هرچند در حال حاضر فعالیت این دو خودروساز در کشور به حالت تعلیق در آمده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد