موضوعات داغ

طراح جایگزینی رنو ساندرو با پراید نه تایید نه تکذیب، بلکه اختیاری است!

عکس مطلب اول
دیروز 20 آبانماه بود که سایپا طی اطلاعیه ای به نمایندگی های خود اعلام کرد که مشتریانی که محصولات مختلف رنو از جمله رنو ساندرو را ثبت نام کرده اند، به دلیل عدم توانایی تحویل این خودرها به مشتریان، می توانند این خودروها را با پراید، تیبا و یا ساینا جایگزین کنند. البته مشتریان می توانستند در صورت انصراف، سود مشارکت قابل توجهی را دریافت کنند. این اطلاعیه چنان در رسانه ها سر و صدا به پا کرد که حتی رسانه ملی نیز به آن واکنش نشان داد و از این اطلاعیه با عنوان "یکی بخر دو تا ببر" یاد کرد. درست یک روز پس از این اطلاعیه، حال سایپا، در فضای مجازی منتشر شد که طی نامه ای به نمایندگان خود گفته که این طرح را نادیده بگیرند و لذا طرح جایگزینی محصولات رنو با خانواده پراید باطل شد. اما حال خبرگزاری شرکت سایپا اعلام کرد که این طرح کاملاً اختیاری است و مشتریان در صورت تمایل می توانند با این طرح خودروی خود را جایگزین کنند.
حال شنیده ها حاکی از آن است که سایپا در تلاش است با وجود تاخیر، تعهدات خود نسبت به تحویل محصولات رنو را عملی کند و تا حدود دو ماه آتی تحویل این خودروها را آغاز کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/22
دوستان خواهشا به سایت tazirat135.ir مراجعه کنید و در قسمت ثبت شکوائیه شکایت خودتون رو مشابه با متن زیر ثبت کنید

با سلام و احترام اينجانب در تاريخ 1396-9-19 اقدام به ثبت نام يك عدد خودرو رنو ساندرو استپ وي با تاريخ ارسال دعوت نامه تير ماه 97 كرده ام كه با گذشت بيش از 4 ماه از موعد سررسيد ارسال دعوت نامه ولي تاكنون دعوت نامه براي بنده ارسال نشده است در اين مدت چندين بار نيز با واحد فروش شرکت تماس گرفتم كه پاسخ مشخصي در اين خصوص داده نشده است. طبق اخبار موجود در رسانه ها انبار سايپا مملو از قطعات اصلي و مهم خودرو‌هاي ساندرو است ولي اين شركت با هدف افزايش قيمت از انجام تعهدات خود نسبت به مشتريان سر باز مي زند. لطفا در اين خصوص بررسي و اقدام مناسب صورت گيرد با تشكر