موضوعات داغ

چری اکسید، اسلحه قدبلند چری برای رقابت با خودروسازان کره ای و اروپایی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت معتبرترین نمایشگاه خودرو جهان در تابستان سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از خودرویی از صنعت خودروسازی چین بود که باعث حیرت همگان شد. برند چری بزرگترین صادرکننده خودروی چین و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو کشور چین است که با معرفی خودرو لوکس و جدید خود به اسم اکسید، باعث حیرت همگان شوند. این خودرو می‌تواند با خودروهای پرمیوم بازار رقابت تنگاتنگ داشته باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، خودرو اکسید حاصل سرمایه‌گذاری کلان چری در تحقیق و توسعه، ایجاد مرکز تحقیق در شانگهای، فرانکفورت و مرکز تکنولوژی در آمریکا است. همچنین قرارداد همکاری چری با برند بزرگ و لوکس ساز جگوار-لندرور تاثیرات خود را به وضوح در ساخت این خودرو نشان می‌دهد.

چری اکسید

چری اکسید


در طراحی اکسید آخرین تکنولوژی‌های روز و متد طراحی به کار رفته است تا این خودرو بتواند استانداردهای سختگیرانه بازار خودروی آمریکا و اروپا را پاس کند و به بازار این کشورها عرضه شود. ساخت اکسید را می‌توان یک پیام از طرف شرکت چری نامید که به سرعت در حال طی مراحل پیشرفت و توسعه است که توانسته یک خودروی لوکس و مدرن را به بازار جهانی تولید و معرفی کند. این خودروی لوکس شاسی بلند نخستین محصول از برند اکسید است که شرکت چری مدل‌های شاسی بلند بعدی آن را در نمایشگاه‌های معتبر با اسم اکسید کوپه معرفی کرده است. این خودرو یک خودروی برقی پیشرفته با توان رقابت با خودروهای لوکس اروپایی و ژاپنی است.
اکسید یک استراتژی جدید و پر جسارت شرکت چری برای ورود به سطح اول و لوکس بازار خودرو نامید که بزودی شاهد تردد این خودرو در نقاط مختلف جهان خواهیم بود، اتفاقی که شاید باورش سخت باشد اما به سرعت به انجام خواهد رسید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/13
پشتش عین اسپورتیجه!
بیاد ایران 700 تومن میذارن با این قیمت تیگو7(بدل توسان) جدید که 350 گذاشتن!!!
1397/10/14
دقیقا کپی رنجرور اووک و لکسوس NX200 هست

1397/10/14
اسپورتج و توسان خودشون بدل ماشینای امریکایی هستن خودشون کپی هستن باو !! حتی اسم هاشون هم اسم ایالت و شهر های امریکا اسکی رفتن !! بعد تو میای میگی کپی این از اون؟؟

توسان خودش بدل فورد اج و فورد escape هست !! واقعا یاد این ضرب المثل افتادم : دیگ به دیگ میگه روت سیا !!
1397/10/13
درد و بلاش بخور سایپا و ایرانخودرو و بهمن موتور با اون هاوال تحویل دادنش
1397/10/13
سلام
درود به پیشرفتشون ، در عرض ۲۲ سال با تلاش ، هوش ، برنامه ریزی و..رقابت رو با خودروهای لوکس و پیشرفته خودروسازهای بزرگ و کهنه کار اروپایی و ژاپنی و کره ای آغاز کرده اند .
این پیشرفت واقعا قابل تقدیره
من خودم تجربه ای با تیگو۵ دارم ، کاملا هوش و تلاش و مهندسی و طراحی چینی ها رو درک میکنید .
البته که این پیشرفت سریع تکنولوژی از جگوار - رنجوور به چری منتقل شده و باعث شده تا سالها اون رو جلو بندازه و سرعت پیشرفتشون افزایش پیدا کرده ، در بزرگترین نماشیگاه خودروی جهان بهترین طراحی مفهومی رو ارایه داد .
1397/10/13
خاک تو سر خودروسازای ما و حامیان بی هنر و اخلاق انها.
1397/10/14
خودروبانک قبلنا تبلیغات رو ریپورتاژ میزدی ,عجب از دست این مدیران خودرو که همه جا پول میده از ماشین های چری تعریف کنن که اینور بتونه بهتر مردمو تیغ بزنه عجب .....