موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو تهران کار خود را رسماً آغاز کرد

عکس مطلب اول
سومین نمایشگاه خودروی تهران امروز 18 دی ماه 1397 رسما کار خود را در مجموعه‌ی شهر آفتاب آغاز کرد و تا 21 دی ماه ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه خودروسازان داخلی و خارجی بسیاری شرکت کرده‌اند و انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شود.
نمایشگاه خودروی تهران برای سال ها بود که برگزاری نمی شد اما با تمهیدات اندیشیده شده حالا سه سال است که برگزاری آن از سر گرفته شده و هر سال پر رونق تر از سال قبل و با استقبال بیشتری از سوی مردم موجه شده است.

 افتتاح نمایشگاه <a href='https://www.khodrobank.com/cars'>خودرو</a> تهران

افتتاح نمایشگاه خودرو تهران

این نمایشگاه در مدت برگزاری همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18 برقرار خواهد بود. سعی خواهیم کرد همانند سال گذشته پوشش گسترده و مناسبی از بزرگ ترین رویداد خودرویی کشور داشته باشیم تا هر بیننده ای در نقاط مختلف کشور بتواند با مشاهده و مطالعه این گزارش ها از اتفاقات این نمایشگاه با خبر شود.
از برندهایی که در نمایشگاه امسال حضور دارند می‌توان به هن تنگ، پژو، بیسو، زوتی، سایپا و بایک اشاره کرد. نمایشگاه خودروی تهران همه سال محلی است که تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو در کشور می‌توانند آخرین دستاوردها و یا محصولات خود را در آنجا برای مردم معرفی کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/18
با سلام
به نظرم بهتر بود نام اين نمايشگاه از نمايشگاه بين المللي خودرو!!! به نمايشگاه بين ملتهاي ايران و چين تغيير مي يافت. کدام خودروساز معتبر دنيا در اين نمايشگاه حاضر است که به آن بين المللي مي گويند؟!!!
1397/10/18
بهترین تیتر خبری که درمورد نمایشگاه امسال خوندم
"غروب صنعت خودرو در شهرافتاب"
1397/10/18
به ژست و قیافه مدیران دو فرغون ساز وطنی جلوی دوربین ها دقت کنید....اصلا بهشون نمیاد که تو هشت ماهه اول امسال بیش از سیزده هزار نفر تو ارابه های مرگ ساخت شرکت های تحت مدیریت این دو نفر کشته شده باشند
1397/10/19
حیف از وقتی که گذاشتم رفتم نمایشگاه. اسمشو هر چیز دیگه ای میذاشتن بهتر از نام نمایشگاه خودرو بود.به چه روزی افتادیم که حتی یه برند مطرح تو این نمایشگاه نبود. بهتره که کلا جمعش کنن .نکته جالبش این بود که غرفه سایپا یه ساینا و روهام گذاشته بودن که دربهاش قفل بود فک کنم ترس از لو رفتن تکنولوژی مدرن بکار رفته در این خودروها بود که دست غربی ها یا شرقی ها نیوفته.