موضوعات داغ

بیسو T3 در نمایشگاه خودرو؛ پیش فروش کراس اوور جمع و جور شهری + فیلم معرفی

عکس مطلب اول
بیسو T3 یک کراس اوور کوچک و مجهز چینی است که توسط سیف خودرو به بازار ایران عرضه می شود و فعالیت های مربوط به معرفی آن، از نمایشگاه خودرو تهران 1396 آغاز شده است. با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای واردات خودرو، سیف خودرو بر آن شد تا با خریداری سایت تولیدی مرتب خودرو و تجهیز سازی آن، اقدام به تولید محصولات بیسو در ایران کند. فرآیند انتخاب یک سایت تولیدی مناسب برای مونتاژ محصولات، برای سیف خودرو زمانی در حدود دو سال را صرف کرده است.
بر خلاف بسیاری دیگر از محصولات تازه وارد چینی که توسط هیچ موسسه ایمنی، تست نشده اند، محصولات بیسو توانسته اند پنج ستاره ایمنی از موسسه CNCAP کسب کنند و از این نظر، دارای مزیت های بیشتری در بحث ایمنی نسبت به برخی رقبا هستند. بازار کراس اوورهای جمع و جور چینی این روزها بسیار شلوغ شده و با وجود افزایش قیمت این محصولات، تنوع خودروها هر روز افزایش می یابد. بیسو T3 نیز رقبای شناخته شده ای در بازار دارد که از آن جمله می توان به ام وی ام X22 ، چانگان CS35 و جک S3 اشاره کرد و بایک X25 نیز به تازگی به این جمع پیوسته است.

بیسو T3

بیسو T3

علاوه بر موضوع ایمنی، بیسو T3 نیز در بحث پیشرانه با رقبا متفاوت است و بر خلاف آنها که به طور معمول از موتور های 1500 یا 1600 سی سی تنفس طبیعی بهره می گیرند، از یک پیشرانه 1300 سی سی و مجهز به توربوشارژر بهره می برد که می تواند حداکثر 133 اسب بخار قدرت و 185 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. با وجود آن که بیسو یک خودروساز نسبتا تازه کار در بین تولید کنندگان چینی محسوب می شود، تلاش دارد تا محصولاتش را بسیار با ارزش تولید کند و این تلاش در مورد ایمنی و قوای فنی آن دیده می شود. این پیشرانه تا قبل از ورود توربو به مدار، عملکردی عادی دارد، اما پس از آنکه توربو فعال می شود، شتاب گیری خودرو قابل توجه خواهد بود. متاسفانه به دلیل عایق بندی نه چندان قدرتمند کابین، صدای موتور در دورهای بالا به راحتی به کابین نفوذ می کند.

بیسو T3

بیسو T3

مشتریان هدف بیسو T3 ، افرادی بوده اند که تمایل دارند تا خودرویی مدرن و بروز داشته باشند و از طرفی محدودیت بودجه نیز دارند، و اکثرا از قشر جوان هستند. به همین دلیل در نمای جلویی، شاهد یک ظاهر خشن و جسورانه از این خودرو هستیم که توجه مخاطب را به سمت خودش جلب می کند. این جوان پسند بودن در نمای جانبی خودرو نیز با تمایل به الگو برداری از محصولات رنج روور دیده می شود و به خصوص رنگ مشکی سقف و بال بالای شیشه عقب برای بیننده بسیار جذاب خواهد بود. این خطوط جذاب در نمای عقبی به صورتی ملایم تر دیده می شوند و نمای عقبی خودرو نسبتا ساده طراحی شده است.
با وجود آن که بیسو T3 در بازار جهانی یک کراس اوور ارزان قیمت تلقی می شود، کابینی مدرن دارد و بیسو با طراحی یک داشبورد دو رنگ، محصول اقتصادی خود را شبیه به خودروهای لوکس توسعه داده است. سبک طراحی کابین خودرو و استفاده از قطعات نقره ای رنگ و فرمان دی کات، سهم مهمی در جلب مشتریان جوان دارد که بیسو این مورد را به خوبی درک کرده است. البته کیفیت مواد استفاده شده در کابین با توجه به سگمنت و محدوده خودرو چندان بالا نیست. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های بیسو T3 نسبت به رقبا، فاصله بین دو محور خوب خودروست که در حدود 2665 میلیمتر است و می تواند گزینه مناسبی برای مسافرت های خانواده های کوچک باشد.

بیسو T3

بیسو T3

سیف خودرو چندی پیش قیمت این محصول را حدود 190 میلیون تومان اعلام کرده و شرایط پیش فروش آن را نیز در اختیار مشتریان قرار داده بود. این قیمت باعث می شود تا بیسو T3 ، علاوه بر رقابت با خودروهای یاد شده، با محصولاتی نظیر چری تیگو 5 ، جک S5 و بی وای دی S6 نیز در رقابت قرار گیرد که کار آن را برای دستیابی به موفقیت در بازار ایران سخت می کند. یکی از مواردی که سیف خودرو باید به آن دقت داشته باشد، ارایه خدمات پس از فروش رضایت بخش برای مشتریان است، تا از این طریق قادر باشد مشتریان جدیدی را جذب کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/21
شرم اوره! اوف لعنت بر خودروسازان و طرفداران از خدا بیخبر انها.
1397/10/21
خنده داره واقعا ،الان میگن 190 تازه اگه 190 بدن ،همین الانش نمیرزه ،شما با این پول میتونین جک s5 یا هاوال h2 که همه چیشون 2 پله بالاتره ،موتور 1300 و گیربکس cvt از این ترکیب بدتر ندیدم،گیربکس که بدترین و پرخرج ترینه ،دارندگانه ام وی ام که گیربکس cvt دارن از ایراداش خبر دارن