موضوعات داغ

سرانجام خریداران خودروهای رنو تولیدی پارس خودرو چیست؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اجرا نکردن تعهدات گروه خودروسازی سایپا در مورد تحویل خودروهای خانواده رنو شرکت پارس خودرو ، نارضایتی‌هایی را برای مشتریان این گروه خودروسازی ایجاد کرده است. بسیاری از مشتریان سایپا خواستار پیگیری دلایل عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی توسط این شرکت شده و به روند فعلی معترض می باشند.
مدتی پیش محمدرضا سروش مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، در مورد دلایل تحویل ندادن این خودرو‌ها گفت:
این موضوع به علت خلف وعده و تخلف شرکت رنو در قرارداد ایجاد شده است و به همین جهت ضمن عذرخواهی از مردم، درصدد جایگزین کردن راه‌هایی برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های مشتریان هستیم. بخش عمده تعهدات این شرکت به خریداران تا پایان سال انجام می شود و فقط شرمنده تعهدات رنو هستیم. این دسته از متقاضیان که عموما محصولات پارس خودرو را خریداری کرده اند یا باید پول خود را پس بگیرند یا خودروی جایگزین تحویل بگیرند.
پیش از این قرار بود که بر اساس قرارداد مشترک همکاری بین سازمان گسترش و نوسازی ایران (ایدرو) و رنو، طرفین از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد فاز اجرایی تولید شده و با همکاری یکدیگر محصولات مشترک وارد بازار ایران کنند که اظهارات رئیس جمهور آمریکا طی سال گذشته در خصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران باعث شد رنو از کشورمان خارج شده و تعهدات خود را بی‌پاسخ بگذارد.
به گفته مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، بخش عمده ای از تعهدات باقی مانده برای محصولات پراید و تیبا تا پایان امسال و تعدادی هم تا اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. همچنین به تمام تعهدات موجود برای خریداران سیتروئن سی۳ و سراتو تا پایان سال پاسخ داده خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/24
عجب رنگی داره اون ساندرو؛ چرا این رنگها توی خیابون های ما دیده نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/10/25
با سلام
یکی نیست به این مسئولین سایپا بگه اگه نمی تونین ماشین تحویل بدین پس چرا در اعلام قیمت جدید قیمت پارس تندر رو از 48 میلیون به 84 میلیون رسوندین؟؟