موضوعات داغ

عیار صنعت خودرو در بازار رقابتی مشخص می شود، وزارت صمت دست از سر خودرو بردارد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع مطالبات قطعه سازان از خودروسازان همچنان به قوت خود باقی است. سرمایه گذاری های نیمه کاره کم نشده و بدهکاری ها هنوز وجود دارد و وزیر صنعت تلاشی برای رفع این مشکلات انجام نداده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از انصاف نیوز، وی ادامه داد: وزرای قدیم و جدید تا کنون نتوانسته اند در خودروسازی کشور تغییر خاصی ایجاد کنند و آقای رحمانی نیز این راه را ادامه داده است. دولت باید دست از سر خودروسازان بردارد و خودروسازان باید بپذیرند که در بازار رقابتی عیار آنها مشخص می شود.
عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه بیان داشت: تا به امروز مسئولانی که در حوزه خودروسازی کشور مسئولیتی داشته اند نه تنها پاسخگوی وضع موجود نبوده اند، حتی در برخی موارد اقدامات خلاف قانون نیز انجام داده اند.
یوسف نژاد در پایان تصریح کرد: اخیرا فردی را به عنوان مدیرعاملی ایران خودرو منصوب کرده اند که این فرد یک روز هم کار بنگاه داری انجام نداده است. البته آقای مقیمی انسان با شخصیتی است، اما در اینکار تخصص نیز لازم است. مدیرعامل ایران خودرو باید یک فرد با تجربه بنگاه داری باشد تا بتواند کسب درآمد کند و هزینه های کلان را مدیریت کند. یک فرد دولتی با فرهنگ دولتی در این سمت موفق نخواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد