موضوعات داغ

واکنش سایپا درباره تیبای حاشیه ساز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا ویدئویی با عنوان نشت آب به داخل خودرو تیبا در فضای مجازی منتشر شده و این ویدئو به گونه ای است که بیننده تصور می کند خودروی دارای ایراد از تولیدات جدید سایپا بوده و به تازگی تحویل مشتری داده شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خبر خودرو، سایپا در واکنش به این ویدئو اعلام کرد که این خودرو صفر کیلومترنبوده و در فروردین 94 به مشتری تحویل داده شده و در این 4 سال قطعا این خودرو در معرض بارندگی های قبلی قرار داشته و اگر مشکلی در هنگام تحویل وجود داشت، در سال های گذشته هم بروز می کرد. همچنین صد در صد خودروهای تولیدی سایپا در انتهای خط تولید، تحت تست های نشتی و نفوذ آب با فشار و ... قرار می گیرد و در صورت نقص، خودرو به هیچ وجه تجاری نخواهد شد.
لازم به ذکر است که مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا پیش از مشخص شدن ایراد، مالک این خودرو را شناسایی و در تماسی از ایشان عذرخواهی کرده و در ادامه برای مشخص شدن دلیل نشت آب، وی را به مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه خدمات پس از فروش معرفی کرده است. در بررسی اولیه و اظهارات مالک این خودرو، مشخص شد نشت آب از محل آنتن رادیو خودرو بوده که می تواند ناشی از فرسودگی طبیعی یا دریافت خدمات خارج از خدمات شبکه پس از فروش سایپا باشد. با این حال هماهنگی لازم با یکی از نمایندگی های سایپا یدک در شهر محل اقامت ایشان برای پذیرش این خودرو و رفع ایراد آن انجام شده است.
گروه خودروسازی سایپا از هموطنان و رسانه های گروهی درخواست کرد تا پیش از انتشار ویدئوهایی از این قبیل، با رعایت اصول حرفه ای و اصل اطلاع رسانی بی طرفانه در طرح انتقادات، جانب انصاف را نگه دارند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/27
عجب جواب قانع کننده ای داد خدایی نشت میده که میده والا چه توقعاتی دارید به ما چه اصلا ماشین چهار سال کار کرد خخخخخخ ماشین ژاپنی با چهل سال کارکرد که نشت نمیده بیارم بکنم تو حلقت مدیر جان تا بفهمی ماشین چیه هان ؟
1398/7/28
منم سمند 93 دارم و پارسال از زیر آنتن آب میداد. معلوم نیست از چه چسبی استفاده کردن که انقدر زود نشتی پیدا میکنه.
1398/7/28
امثال همین فیلمهاست که الطاف کریمه شمارو نشون میده و وادارتون میکنه عکس العمل نشون بدین و احیانا بخواین مشکل رو حل کنید در غیراین صورت تولیدات شما مگه میشه مو لای درزش بره استغفرا...