موضوعات داغ

آغاز پیش فروش ساینا، تیبا و کوییک R توسط سایپا ویژه دهه مبارک فجر + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
از روز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه، طرح پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر برقرار شد و تا به امروز این شرایط تداوم دارد. در این شرایط شاهد پیش فروش ساینا ، تیبا، کوییک و کوییک R به همراه تعدادی محصول دیگر هستیم. موعد تحویل خودروها نیز از بهار تا پاییز سال 99 تعیین شده است. شرایط پیش فروش سایپا تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داشت.
مشتریانی که در طی یکسال و نیم گذشته خودرو ثبت نام کرده‌اند یا خودرویی تحویل گرفته‌اند، قادر به استفاده از این شرایط نخواهند بود و در صورت ثبت نام مغایر با این شرط، قرارداد از سوی شرکت باطل خواهد شد.
شاید بیشترین سهم توجه این شرایط معطوف به پیش فروش ساینا و تیبا باشد. بحث‌های جدی در خصوص توقف تولید پراید صورت گرفته و بنابراین سایپا برنامه دارد تا محصولاتی همچون تیبا و ساینا را جایگزین پراید کند. تنها عضو خانواده پراید در این شرایط وانت پراید است و پیش فروش سایپا 151 نیز بخش دیگری از شرایط فروش دهه فجر سایپا را به خود اختصاص داده است.
پیش فروش وانت نیسان نیز بخش دیگری از این شرایط را تشکیل می‌دهد که به دو نسخه عادی و آپشنال تفکیک شده و هنوز مشخص نیست منظور سایپا از آپشنال قلمداد کردن وانت نیسان یا ساینا چیست. محصول جدید سایپا و پارس خودرو نیز در این شرایط حضور دارد و مشتریان قادرند در شرایط پیش فروش کوییک R ثبت نام کرده و خودرو خود را با موعد آبان و آذر 99 تحویل بگیرند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر را مشاهده نمایید:

شرایط پیش فروش سایپا

شرایط پیش فروش سایپا




نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/11
چرا هیچ کس به داد ما نمی رسد....
ماشین تیبا دوگانه سوز سایپا قرار بوده ۳۰ روز تحویل بده اما الان شده ۳۳۰ روز خبری از ماشین نسبت تو را خدا انتشار دهید تا یکی به داد ما برس...
1398/11/11
سایپا بهتره معوقات سالهای ۹۷ و ۹۸ ادا کنه پیش فروش بخوره توسرش
1398/11/12
خدا لعنتتون کنه , پراید چرا بشه ۶۱ میلیون , انقد بی حساب کتابه این دولت , کجا هستن پس چرا رسیدگی نمیکنند
1398/11/12
سلام من تو این شرکت خراب شده در برج ۷ سال ۹۷ خودرو نوشتم تا الان که الانه به خودروم نرسیدم ،موندم جدیدا که ثبت نام میکنن پولشونو از سرراه پیدا ا کردن که می‌خوان همچین ریسکی بکنن ،ولا نمیدونم چرا هیچ ارگانی نمیاداز ما حمایت بکنه ،اهاااااااااااااای سران مملکت یعنی هیچ فریاد رسي نیست ؟؟؟؟؟؟
1398/11/16
دستشون درد نکنه که بهتون ماشین نمیدن شماهی که تا پیش فروش میدن نه قیمت معلومه نه کالا میرین صف می بندین باید هم سرتون بیاد من از تمامی دست دن کارای سایپا خیلی ممنونم به همین روال ادامه بدین
1398/11/16
تا خر هست خرسوار هم هست
1398/11/17
به جای اینکه از بانک ها وام بگیرند ۲۱ درصد تازه سر موقع هم باید تسویه‌حساب کنند میان سر ملت رو کلاه میگذارند و سود ۱۵ درصدی می دهند و هر وقت هم بخواهند ماشین رو می دهند