موضوعات داغ

قبولی تویوتا راوفور در تست گوزن بعد از بروزرسانی نرم افزاری + فیلم زیرنویس فارسی

عکس مطلب اول
ماه سپتامبر گذشته بود که تویوتا راو 4 در تست گوزن شکست خورد. فرد آزمایش‌کننده اعلام کرد این تویوتا خطراتی برای راننده ایجاد کرده چون سیستم کنترل پایداری الکترونیکی آن خیلی دیر وارد عمل شده است. تویوتا این مشکل را از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف کرده است. حالا همان شخص راو 4 را با آپدیت جدیدش در تست گوزن آزمایش کرده که این تویوتا از این تست سربلند بیرون آمده است.
تویوتا سیستم کنترل پایداری خودرو را دوباره کالیبره کرده که باعث می‌شود این کراس‌اوور راحت‌تر مانور بدهد. این آپدیت نرم‌افزاری تنها تغییری است که تویوتا در این مدل اعمال کرده است. تویوتا راو 4 توانست با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت تست گوزن را با موفقیت پشت سر بگذارد. در تست قبلی، این مدل با سرعت ۶۸ کیلومتر بر ساعت هم در مانوردهی دچار مشکل شده بود.
امروزه ایمنی یکی از مهم‌ترین موارد مدنظر مشتریان برای خرید یک خودرو است و یک کراس‌اوور ناپایدار شانسی در این زمینه ندارد. خوشبختانه تویوتا قصد دارد این آپدیت نرم‌افزاری را در چهارماهه دوم ۲۰۲۰ روی تمام این مدل‌ها اجرایی کند؛ البته مشتریان باید برای اعمال آن روی خودرو خود درخواست دهند. تویوتا تاکنون درخواست فراخوانی تویوتا راو 4 هایی که این مشکل را دارند ارائه نکرده و این آپدیت طی خدمات عادی خودرو انجام نمی‌گیرد.
این راو 4 با طراحی مجدد اهمیت زیادی برای تویوتا دارد. این مدل در بخشی از بازار قرار گرفته که رقبای سرسختی دارد، پس کار تویوتا برای موفقیت در این بخش خیلی دشوار است. راو 4 ۲۰۱۹ روی پلتفرم TNGA تویوتا ساخته شده، که از نظر اندازه تقریبا مشابه مدل قبلی است. یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر در هردو مدل بنزینی و هیبریدی استفاده شده است. مدل بنزینی از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و مدل هیبریدی از گیربکس متغیر پیوسته بهره می‌برند.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد