موضوعات داغ

تا 15 اردیبهشت ماه خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه نخواهند شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
حسین مقدم، مدیرعامل ستاد فنی خودروهای تهران اعلام کرد که دوربین های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچون گذشته خودروهای فاقد معاینه فنی را ثبت می‌ کنند، اما در شرایط فعلی خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعمال قانون و جریمه نخواهند شد.
حسین مقدم، مدیرعامل ستاد فنی خودروهای تهران در پاسخ به این سوال که آیا معاینه فنی برای خودروها در شرایط فعلی الزامی است یا خیر؟ اعلام کرد که معاینه فنی برای کلیه خودروهای در حال تردد الزامی خواهد بود، اما در این خصوص سردار هادیان فر در روزهای پایانی سال گذشته اعلام کرد که تا 15 اردیبهشت ماه سال 99، خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون نخواهند شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، حسین مقدم مدیرعامل ستاد فنی خودروهای تهران در ادامه صحبت های خود اضافه می کند که دوربین های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچون گذشته خودروهای فاقد معاینه فنی را ثبت می کند، اما در این شرایط خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت ماه اعمال قانون و جریمه نخواهند شد. گفتنی است که به دلیل ازدحام شدید در مراکز معاینه فنی به دلیل مشمول شدن 200 تا 300 هزار خودرو برای مراجعه به این مراکز در اسفند و فروردین ماه هر سال، در حال حاضر به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی این فرصت داده شده است تا در یک بازه زمانی بیشتری نسبت به معاینه فنی خودرو اقدام شود.
حسین مقدم در صحبت های پایانی خود با اشاره به فعالیت همه روزه کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران، اعلام کرد که تمامی مراکز از ساعت 8 صبح تا 16:30 در حال فعالیت بوده و براساس بخشنامه وزارت بهداشت و شهرداری تهران، اقدامات گسترده ای درخصوص فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفته است که می توان به ایجاد خطوط امن در سالن مراکز و بخش های دیگر اشاره داشت تا مردم فاصله ایمنی را نسبت به یکدیگر رعایت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد