موضوعات داغ

جریمه اعتبار گواهینامه و خودروهای فاقد معاینه فنی به زودی از سر گرفته می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته، باعث بروز مشکلات و محدودیت های زیادی برای عموم مردم شده است و به همین خاطر، در این مدت پلیس راهنمایی و رانندگی از برخی محدودیت ها چشم پوشی کرده است تا در کنار مردم در مبارزه با کرونا همراه باشد. یکی از مواردی که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا حساسیت پلیس نسبت به آن کمتر شود، معاینه فنی خودرو و همچنین افرادی خواهند بود که مدت زمان اعتبار گواهینامه آنان به پایان رسیده است.
در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین حفظ قرنطینه خانگی و کاهش ترددهای شهری، پلیس اعلام کرد که خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین افرادی که اعتبار گواهینامه آنان به پایان رسیده است را جریمه نخواهد کرد، اما با کاهش محدودیت ها و نزدیک شدن به تاریخ تعیین شده برای عدم جریمه موارد مذکور، به زودی شاهد از سرگیری جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین افرادی خواهیم بود که تاریخ اعتبار گواهینامه آنان به پایان رسیده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، پیش از این پلیس راهنمایی و رانندگی با هماهنگی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اعلام کرده بود که به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و کاهش ترددهای شهری، مقرر شده است که تا 15 اردیبهشت هیچ خودروی فاقد معاینه فنی و همچنین افرادی که تاریخ اعتبار گواهینامه آنان به پایان رسیده است، مشمول جریمه نخواهند شد. حال با کاهش مبتلایان به این ویروس و همچنین فعالیت دوباره مراکز معاینه فنی با رعایت پروتکل های بهداشتی، می توان پس از 15 اردیبهشت ماه، بار دیگر شاهد از سرگیری جریمه موارد مذکور باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد