موضوعات داغ

تخت گاز با مرسدس بنز کلاسیک در اتوبان های آلمان + ویدیو

عکس مطلب اول
اگر جایی برای تخت گاز با ماشین می خواهید، جایی بهتر از اتوبان های کشور آلمان پیدا نخواهید کرد. در کشور آلمان، اتوبان هایی وجود دارد که هیچگونه محدودیت سرعتی برای آنان تعریف نشده و همین موضوع باعث می شود تا عاشقان سرعت تا سر حد توان موتور در این اتوبان رانندگی کنند.
بخشی از ویدیوهای جذابی که می توان در اینترنت پیدا کرد، مربوط به تخت گاز آلمانی ها در اتوبان های بدون محدودیت این کشور می شود و تاکنون شاهد خودروهای مختلفی در این اتوبان بوده ایم که نهایت زورشان را برای رسیدن به بالاترین سرعت استفاده کرده اند. اما امروز یک خودروی متفاوت از دهه 70 میلادی خواهیم داشت که در اتوبان های آلمان، نهایت فشار را بر روی این پیرمرد فلزی می آورند تا عیار آن در بالاترین سرعت مشخص شود.
مرسدس بنز E کلاس 280 کلاسیک، خودروی متولد شده در سال 1973 میلادی است که امروز در اتوبان های آلمان تا سرحد توان بر روی آن فشار وارد می شود تا به بیشترین سرعت آن دست پیدا کنیم. این خودرو که بعد از حدود 50 سال فعالیت همچنان سرزنده به نظر می رسد، نیروی خود را از موتور 2.8 لیتری شش سیلندر 185 اسب بخاری دریافت می کند که این اتومبیل را به راحتی قادر به ثبت سرعت 200 کیلومتر برساعت و یا حتی بیشتر از آن در جاده می کند که در ادامه می توانیم فیلم تخت گاز آن در اتوبان های بدون محدودیت آلمان را شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد