موضوعات داغ

نخستین تصاویر از ساینا فیس لیفت منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار خودرو ایران در یکی از بدترین شرایط خود به سر می‌برد و مدت زیادی است که شاهد هیچ خودرو جدیدی در بازار نبوده‌ایم. در چنین شرایطی، شرکت‌های بزرگ خودروسازی اقدام به ایجاد تغییراتی محدود در محصولات فعلی خود کرده‌اند تا بتوانند خودروهای خود را برای مشتریان جذاب‌تر جلوه دهند و البته آن‌ها را با قیمت بیشتری به فروش برسانند. رانا، تیبا 2، سمند LX و سورن از جمله خودروهایی بودند که در طی چندماه اخیر دچار تغییرات ظاهری شده و با اسامی جدیدی به بازار معرفی شدند. اکنون نیز نوبت ساینا 99 یا ساینا فیس لیفت رسیده تا به سایر برادرانش بپیوندد.
مدتی پیش بود که مدیرعامل سایپا خبر از عرضه محصولات جدید این شرکت در سال جاری داد. البته به جز سایپا شاهین که پیش‌تر با نام سایپا رهام شناخته می‌شد، بقیه محصولات این شرکت جدید نیستند و در حقیقت نسخه‌های فیس لیفت و مجهزتر محصولات فعلی هستند. حال تصاویری از ساینا فیس لیفت یا ساینا 99 در فضای مجازی منتشر شده که محصول سایپا را با چهره‌ای جدید به ما نشان می‌دهد. از سوی دیگر و با توجه به اصرار سازمان استاندارد بر رعایت استانداردهای 85 گانه، به نظر می‌رسد تغییراتی در پیشرانه ساینا نیز صورت پذیرفته باشد تا با خودرویی پاک‌تر روبرو باشیم.
تغییرات ظاهری ساینا 99 محدود بوده‌اند. برای مثال گرافیک چراغ‌ها تغییر یافته و یک نوار استیل به جلوپنجره خودرو اضافه شده است. در سپر عقب نیز شاهد افزودن دیفیوزر مشکی‌رنگ هستیم. تاکنون تصاویری از نمای داخلی ساینا 99 منتشر نشده‌اند اما با توجه به مشترکات گسترده این خودرو و کوییک، پیش‌بینی می‌شود نمایشگر لمسی و شاید دوربین عقب به این خودرو افزوده شده باشند. تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور و دوربین عقب، دماسنج محیط، تهویه الکتریکی دستی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، سامانه GSI، دو کیسه هوا، شیشه های عقب دودی، سنسور نور، آینه ها و شیشه های برقی و تنظیم ارتفاع چراغ بخشی از امکانات ساینا 99 را تشکیل می‌دهند. طبق شنیده‌ها، سایپا قصد دارد ساینا فیس لیفت را به زودی در سه سطح از امکانات و تجهیزات به بازار عرضه کند. در صورت اعلام شرایط پیش فروش ساینا 99 از سوی سایپا، این شرایط از طریق خودروبانک به اطلاع مخاطبین عزیز خواهد رسید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/25
سلام و درود
ساینا 99 - مانیتور و دوربین عقب ندارد- لطفا گمانه زنی های عجیب غریب نکنید .
1399/2/27
جلوپنجره شبیه سراتو:|
احتمالا داشبورد مشابه ساندرو باشه