موضوعات داغ

با پرداخت 150 هزار دلار، بی ام و M3‌ مدل 1991 پل واکر از آن خود کنید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و E30‌ یکی از محبوب‌ترین M3 های ساخته شده تاکنون است و همواره مجلات خودرویی به دنبال یافتن نمونه‌های خاص از این خودرو هستند. به عقیده بسیاری از علاقمندان به خودرو، بی ام و E30 بهترین M3 ساخته شده تاریخ است و نمی‌توان آن را از یاد و خاطره دوستداران بی ام و در سراسر جهان بیرون کرد. بی ام و E30 خودرویی متعادل، سریع و خوش چهره است که براساس اصول مهندسی دقیق ساخته شده و تمام نکاتی که یک ماشین اسپرت باید داشته باشد را در خود جای داده است.
به تازگی یکی از خاص‌ترین نمونه‌های موجود از بی ام و M3‌ مدل 1991 برای فروش گذاشته شده است. این بی ام و به پل واکر تعلق داشت و یکی از خودروهای موجود در کلکسیون شخصی وی بود. این بی ام و تنها 13248 مایل کارکرد دارد و تمامی ساختار اصلی آن حفظ شده است.

بی ام و M3‌

بی ام و M3‌

در آگهی فروش این خودرو اعلام شده که این مدل خاص از بی ام و M3، به چراغ‌های BMW Hella مجهز است که تنها در نسخه‌های اروپایی بی ام و E30 دیده می‌شود. رینگ‌های خودرو نیز از نوع 16 اینچی Evo هستند اما اگر خریدار بخواهد، رینگ‌های 15 اینچی و چراغ‌های فابریک کارخانه موجود هستند و می‌تواند اتومبیل خود را با آن‌ها تحویل بگیرد. اینکه بی ام و E30 یاد شده متعلق به پل واکر است، سبب می‌شود تا در لیست خاص‌ترین نسخه‌های این خودرو قرار بگیرد و احتمالا در مدتی کوتاه به فروش خواهد رسید.
فروشنده این بی ام و M3 یعنی گروه Reserve Auto، مبلغ 149.980 دلار را برای خرید این خودرو طلب کرده که در نوع خود ارزان محسوب می‌شود و حتی می‌توان با چانه زدن، این خودرو را با قیمت 145 هزار دلار خریداری کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/2
به نظر من که ارزون نیست چون الان ماشین هایی مثل nissan gtr ۶۰ هزار دلار گیر میاد یا مثلا لامبورگینی هوراکان ۱۷۰ هزار دلار گیر میاد