موضوعات داغ

باجه‌ها به عوارضی آزادراه تهران-شمال برگشتند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول

اسفند ماه سال گذشته بود که منطقه یک آزادراه تهران-شمال افتتاح شده و سیستم عوارضی الکترونیکی در آن برپا شد اما به تازگی این آزادراه مجددا به سیستم عوارضی قدیمی مجهز شده و عوارض عبور از آزادراه به صورت دستی از رانندگان خودرو ها دریافت می شود.

به نقل از ایسنا، آزادراه تهران-شمال جزو پیشرفته ترین پروژه‌های چهل ساله اخیر تلقی شده و افتتاح منطقه یک این آزادراه یک قدم بسیار بزرگ محسوب می شود. سرمایه گذاران و مسئولین این آزادراه از ابتدا عنوان کردند که برنامه دارند عوارض خودروهای عبوری از منطقه یک آزادراه تهران شمال را به صورت الکترونیکی دریافت کنند تا بدین ترتیب دیگر نیازی نباشد که مردم برای پرداخت عوارض در صف‌های طولانی باجه ها منتظر بمانند.

اما به تازگی باجه های عوارضی به آزادراه تهران شمال بازگشته تا بار دیگر شاهد آن باشیم که سیستم های جدید پرداخت در کشور ما عملکرد بالایی ندارد. بدین ترتیب مردم مانند گذشته باید در صف های طولانی منتظر پرداخت کردن عوارض آزادراه تهران شمال باشند.

البته این باجه ها در مسیر رفت فعال نبوده و در مسیر برگشت از جاده چالوس به سمت تهران است که مردم باید در انتهای مسیر در صفوف ماشین ها منتظر بمانند تا عوارض عبور را پرداخت کنند.

گفته می شود علت اصلی بازگشت باجه های پرداخت عوارض آن است که رانندگان و خودروهای عبوری از زمان افتتاح آزادراه عوارض الکترونیکی شان را پرداخت نکرده اند و سرمایه‌گذاران نمی‌توانند دیگر بیش از این منتظر بازگشت سرمایه شان از طریق عوارضی هایی که مردم نمی دهند، باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/24
"آزادراه تهران-شمال جزو پیشرفته ترین پروژه‌های چهل ساله اخیر تلقی شده" که 40 سال طول کشید تا فقط یک قسمتش افتتاح بشه !!!
عیب نداره داداش برگردید به عقب! بجای پیشرفت های الکترونیکی و اینترنتی برگردید به عصر همه چی دستی! اصلا شما ترمز دستی پیشرفت رو بکشید و خلاص !