موضوعات داغ

لیفان X70 خودروسازان بم چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

عکس مطلب اول

بهار امسال بود که خبر عرضه محصولی جدید از خودروسازان بم در رسانه‌ها منتشر شد. این محصول لیفان X70 بود که یک کراس‌اوور سایز متوسط است و رقیب خودروهایی همچون ام وی ام X33s یا جک S3 در بازار محسوب می‌شود، هرچند تا حدودی می‌توان آن را حریف ام وی ام X55 و چری تیگو 5 نیز قلمداد کرد.

پیشنهاد مطالعه: ملاقات با لیفان X70 خودروسازان بم؛ کراس اوور جدید بازار ایران

مدتی بعد و در تابستان سال 1399، ابتدا مشخصات فنی لیفان X70 مشخص شدند و سپس این خودرو برای تست و بررسی در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت. اکنون و در پاییز 1399، خودروسازان بم تصمیم دارد تا شرایط فروش لیفان X70‌ را برقرار کرده و تا پایان پاییز سال جاری، نخستین نمونه‌های لیفان X70 را به مشتریان تحویل دهد.

مشخصات فنی، امکانات و آپشن‌ها

برخلاف بسیاری از کراس اوورها و شاسی‌بلندهای چینی که در طی چند سال اخیر وارد بازار کشورمان شده‌اند، لیفان ترجیح داده تا در لیفان X70 از پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی استفاده کند. این موتور قادر است تا حداکثر 140 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن‌متر گشتاور ارائه دهد. گیربکس مورد استفاده در لیفان X70 نیز از نوع اتوماتیک CVT است که نتیجه آن عملکرد اقتصادی و مصرف سوخت اندک این کراس‌اوور خانوادگی خواهد بود.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره لیفان X70 خودروسازان بم؛ جدیدترین شاسی بلند لیفان برای بازار ایران

لیفان X70 همانند بسیاری از خودروهای چینی همرده از امکانات و تجهیزات مناسبی بهره‌مند است. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی همچون رادار جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، کیسه‌ هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم TPMS، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های هالوژنی، سیستم روشنایی در روز، آنتن کوسه‌ای، سانروف، روکش صندلی چرمی، پاور ویندوز، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم چندرسانه‌ای نه اینچی، خروجی 12 ولتی و دوربین دنده عقب اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد