موضوعات داغ

ثبت نام دور دوم تست درایو تویوتا راو 4

عکس مطلب اول
ایرتویا: به اطلاع کلیه علاقه مندان عزیز می رساند با توجه به استقبال بی نظیر شرکت کنندگان از برنامه"جمعه ها در ایرتویا" که در روز گذشته مورخ 95/02/31 با محوریت تست درایو خودروی روفور برگزار شد و با توجه به درخواست علاقه مندان عزیز مبنی بر تکرار تست درایو این خودرو، شرکت ایرتویا تصمیم به تمدید تست درایو خودروی روفور در برنامه این هفته "جمعه ها در ایرتویا" در روز جمعه مورخ 95/03/07 گرفت.

لذا از علاقه مندانی که قادر به ثبت نام تست درایو در هفته گذشته نبودند دعوت می شود تا جهت تست درایو خودروی روفور که در روز جمعه مورخ 95/03/07 صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که هفته گذشته ثبت نام نموده ولی به علت تکمیل ظرفیت، شرکت ایرتویا قادر به جوابگویی به آنها نبوده است نیز با توجه به اولویت ثبت نام، در لیست رزرو قرار می گیرند.

علاقه مندان عزیز جهت ثبت نام در برنامه تست درایو خودروی روفوردر این هفته به نکات ذیل توجه فرمایند:

- زمان برگزاری تست درایو خودروی روفور روز جمعه مورخ 95/03/07 ساعت 15 الی 18 می باشد.

- مهلت ثبت نام تست درایو خودروی روفور از روز شنبه مورخ 95/03/01 تا روز سه شنبه مورخ 95/03/04 می باشد.

- نحوه ثبت نام با مراجعه به وب سایت ایرتویا و پرکردن فرم مربوطه می باشد.

- بدیهی است پر کردن فرم ثبت نام به معنای قطعی شدن قبولی در تست درایو نمی باشد و شرکت ایرتویا پس از بررسی شرایط متقاضی و با توجه به اولویت ثبت نام و ظرفیت برنامه، اقدام به تماس با متقاضیان واجد شرایط می نماید.

- شرکت ایرتویا به متقاضیانی که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت، تماسی با آنها حاصل نشده است، با ارسال ایمیل، زمان تست درایو خودرو های دیگر را اطلاع رسانی می نماید.

جهت ثبت نام، روی لینک زیر کلیک کنید:
فرم ثبت نام برای تست درایو تویوتا راو 4

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/4
کاش ادامه داشته باشه
1395/3/4
این روش که 400 متر ماشین تو محوطه نمایندگی بدی دست مردم که 40 تا بیشتر نمیشه باهاش سرعت رفت که تست درایو نیست آخه؟؟؟ به هش میگن دور زدن ؟؟ نه تست کردن ؟؟؟...البته تو ایران فکر کنم همین هم غنیمته..... ولی هیچ چیز از ماشین دستتون نمیاد؟؟؟؟بیشتر تبلیغاتی؟؟؟
1395/3/10
من تستای ایرتویارو رفتم.اولا که اصلا تست درایو نیست.۴۰۰ متر مسیره که هیچ تستی نمیتونی بگیری از ماشین.نفرات آخرم که به دلیل کم بود وقت باید سریع تست انجام بدن.کلا به اینکه کلی زمان باید اونجا باشی نمیصرفه.کاملا یه حرکت تبلیغاتی هست