موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس مطلب اول

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری بوده و میزبان اکثر خودروسازان دولتی و خصوصی است. علاقه‌مندان صنعت خودرو تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۲ شهریورماه فرصت دارند تا از نمایشگاه و محصولات عرضه‌شده در آن دیدن کنند.

کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان و مونتاژکاران موفق کشور با محصولات متعددی در نمایشگاه شرکت کرده است. جدیدترین سدان این گروه به نام KMC J7 یکی از پربازدیدترین خودروهای موجود در نمایشگاه به حساب می‌آید که ظاهرا با قیمت 1.2 میلیارد تومان به بازار عرضه می‌شود.

خودروی KMC J7 یا همان سهول A5 Plus چندی پیش در نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودروی لیفت بک اسپرت بر اساس پلتفرم JAC J7 ساخته شده و علاوه بر بهبود مشخصات فنی، ظاهر تیز و تهاجمی به خود گرفته است. این ماشین به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 172 اسب بخار و 280 نیوتن متر می‌رسد. کی ام سی J7 یک خودروی تک دیفرانسیل (FWD) بوده و به گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه مجهز است.

محصولات دیگری همچون جک S5 با موتور 1.5 لیتری TGDi، جک S3، جک J4 و پیکاپ KMC T8 نیز در غرفه کرمان موتور به نمایش درآمده‌اند. پرچم‌دار شاسی بلندهای کرمان موتور، یعنی KMC K7 نیز به مشهد آورده شده تا بازدیدکنندگان از نزدیک با ظاهر و باطن این محصول آشنا شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد