موضوعات داغ

گزارش تصویری غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو اصفهان + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در بازار ایران با رنج کاملی از محصولات و همچنین یک خودرو جدید به نمایشگاه اصفهان 1401 آمده است.

مجموعه شرکت‌های بهمن دیزل، سیباموتورز، خودروسازی اسنا، ایران دوچرخ و بهمن خودرو به عنوان گروه بهمن در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

این گروه برای اولین بار از پیکاپ G9 در نمایشگاه خودرو اصفهان معرفی کرد. محصولی که با چهره قلدر، مشخصات فنی و امکانات جدید مطمئنا می‌تواند پیکاپ‌های بازار را به چالش بکشد.

پیکاپ G9 در نمایشگاه خودرو اصفهان

خودرو فیدلیتی پرایم محصول گروه بهمن، به عنوان یک کراس‌اوور محبوب، با یک تغییر بزرگ به این نمایشگاه آمد. پیش از این فیدلیتی پرایم به دلیل استفاده از سیستم دوکلاچ خشک صاحبان این خودرو را با چالش داغ کردن کلاچ در زمان ترافیک‌ها مواجه کرده بود اما گروه بهمن با تغییر سیستم کلاچ به دوکلاچه تر، این موضوع را برطرف کرده و خریداران جدید فیدلیتی پرایم دیگر نباید نگران این موضوع باشند.

دو محصول دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم نیز از محصولات بهمن موتور در نمایشگاه بودند و مورد توجه مراجعان قرار گرفتند.

ماشین دیگینتی پرستیژ

ماشین دیگینتی پرستیژ و ریسپکت پرایم که بتازگی شرایط فروش آن‌ها اعلام شده و در جریان است با حضور در نمایشگاه خودرو اصفهان غرفه بزرگ و زیبای گروه بهمن را رونق بخشیند.

یک محصول جدید دیگر از گروه بهمن و زیر مجموعه بهمن دیزل در این نمایشگاه به نمایش درآمد. کمپرسی امپاور به عنوان محصول تجاری این گروه خودروسازی برای پوشش نیازهای سگمنت خودروهای سنگین تجاری قدم به استان اصفهان و این نمایشگاه گذاشته و در غرفه این شرکت مورد بازدید مخاطبان قرار گرفت.

وانت جدید کاپرا، ون چند منظوره اینرودز، کشنده امپاور BD 500، کشنده FAW 460، اتوبوس برقی، مینی بوس پگاسوس و موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ از دیگر محصولات این گروه صنعتی در نمایشگاه خودرو اصفهان بود.

محصولات بهمن دیزل

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد