موضوعات داغ

اطلاعات نسخه جدید فراری 488 لو رفت

عکس مطلب اول
عکس های لو رفته از معرفی محرمانه ی یک خودرو صحت این موضوع را تایید می کند که فراری در حال کار روی یک مدل ویژه از 488 با عملکرد بالا و فناوری الهام گرفته از خودروهای مسابقه ای است.
در واقع کاملا مشخص است که فراری روی نسخه ای از 488 با عملکرد بالاتر کار می کند و اطلاعات جدیدی که در اینترنت فاش شده است جزئیات اولیه درباره این مدل که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد را آشکار نموده است.
عکس های فاش شده بیانگر معرفی یک مدل با مجموعه ای از تصاویر با عنوان " موتور V8 در سری ویژه اسپرت " است. این تصاویر یک نسخه فوق اسپرت از 488 با فناوری مسابقه ای را نشان می دهند که کارخانه فراری در مارانلو در حال برنامه ریزی برای معرفی آن در آینده نزدیک است. این خودرو ادامه روند تولید مدل هایی مانند 360 چلنج استرادیل، 430 اسکودریا و 458 اسپشیاله است.
با اینکه کیفیت تصاویر پایین است در این مجموعه تصاویر به وضوح بیان شده که این نسخه ویژه از 488 از قویترین موتور V8 در تاریخ فراری بهره مند خواهد شد.
با توجه به اینکه موتور 3.9 لیتری V8 مدل استاندارد فراری 488 با دو عدد توربوشارژر 661 اسب بخار قدرت تولید می کند انتظار می رود این نسخه فوق اسپرت حدود 700 اسب بخار قدرت داشته باشد. همچنین گفته می شود که این موتور حدود 10 درصد سبکتر از پیشرانه استاندارد 488 خواهد بود.

تصاویر محرمانه از نسخه اسپرت 488

تصاویر محرمانه از نسخه اسپرت 488

این خودرو از مجموعه ای از فناوری های مسابقه ای بهره مند خواهد شد مانند تعویض دنده به سبک مسابقه ای، سیستم فرمان با نسبت دنده بسیار دقیق، تایرهای کاملا جدید میشلین اسپرت کاپ 2 به همراه دریچه ورودی هوای شبیه حرف S در جلو و دیفیوزر عقب که برگرفته از مدل مسابقه ای 488 GTE است که مخصوص مسابقات لمنز می باشد. اینطور ادعا کرده اند که راندمان آیرودینامیکی در پکیج آیرودینامیک جدید نسبت به مدل استاندارد 488 بیست درصد بیشتر است. رینگ های آلیاژی 20 اینچی نیز در این خودرو نصب می شوند که نسبت به رینگ های نصب شده در مدل استاندارد 40 درصد سبکتر هستند.

تصاویر محرمانه از نسخه اسپرت 488

تصاویر محرمانه از نسخه اسپرت 488

براساس تصاویر، از فیبرکربن به صورت گسترده در این خودرو استفاده شده است و اطلاعات موجود در تصاویر حاکی از آن است که نسخه اسپرت 488 بیشترین میزان استفاده از فیبرکربن در یک خودروی تولید سری را دارد. سپرهای جلو و عقب، کاپوت، اسپویلر فعال عقب و داشبورد از جنس فیبرکربن ساخته می شوند. از امکانات لوکس داخل کابین خبری نیست و حتی جعبه داخل داشبورد نیز حذف شده است. صندلی های مدل استاندارد 488 جای خود را به صندلی های مسابقه ای از جنس فیبرکربن داده اند.
حدس و گمان های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه این نسخه اسپرت از 488 با نشان معروف GTO نام گذاری خواهد شد. در گذشته نشان GTO فقط هر دو یا سه دهه یکبار در مدل های فراری نمایان می شد و با توجه به اینکه فراری مدل 599 GTO را در سال 2010 معرفی کرده است، احتمالا برای معرفی یک GTO جدید توسط این خودروساز ایتالیایی خیلی زود است. از نظر مقامات داخلی فراری نیز تولید مدلی با نام 488 GTO بعید است، بنابراین به نظر می رسد این نسخه برتر نام دیگری داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد