موضوعات داغ

مرحله دوم پیش فروش سایپا کوییک آغاز شد + جدول

عکس مطلب اول
گروه خوروسازی سایپا ویژه نوروز و همچنین درخواست مکرر مشتریان پس از آغاز تحویل سایپا کوییک، دور دوم پیش فروش خودروی "سایپا کوییک" را از روز چهارشنبه 23 اسفندماه 96 آغاز کرده است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت گروه خودروسازی سایپا و یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی گروه خودروسازی سایپا، پیش فروش این محصول در مدل‌ اتوماتیک پلاس با پیش پرداخت 21 میلیون تومانی آغاز خواهد شد که با موعد تحویل خردادماه 97، سود مشارکت 15 درصد و همچنین سود انصراف 12 درصد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، هرچند باتوجه به شرایط فروش ماه‌های قبل سایپا کوییک، این خودرو با قیمت تقریبی 42 میلیون تومانی عرضه شده است.

شرایط فروش سایپا کوییک

شرایط فروش سایپا کوییک


با توجه به مشخصات فنی سایپا کوییک می‌توان یک طول کلی 4005 میلی متری، عرض 1678 میلی متری، ارتفاع 1492 میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور 2415 میلی متری را شاهد بود، ولی در مقابل خودروی سایپا تیبا 2 از طول کلی 3925 میلی متری،عرض 1641 میلی متری و ارتفاع 1484 میلی متری سود می‌برد که نشان از متفاوت بودن این خودرو با تیبا2 دارد.
پیشرانه معروف 1503 سی سی چهار سیلندر بنزینی هم به نظر می‌رسد که عضوی جدا نشدنی از گروه خودروسازی سایپاست و پای ثابت تمام محصولاتی است که این گروه خودروسازی به عنوان یک خودروی جدید از آنان یاد می‌کند. پس در این خصوص برای سایپا کوییک می‌توان انتظار قدرتی 87 اسب بخاری در دور موتور 5300 دور بر دقیقه و همچنین انتظار گشتاوری 128 نیوتن متری در 4000 دور بر دقیقه را داشت که برای انتقال نیروی خود از جعبه دنده‌ 5 سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ اتوماتیک CVT استفاده خواهد کرد. هرچند گروه خودروسازی سایپا مصرف سوخت این اتومبیل را 7 لیتر با جعبه دنده دستی و 7.2 لیتر با جعبه دنده اتوماتیک اعلام کرده است.
از سایر تجهیزات و امکانات منحصر به فرد سایپا کوییک هم می‌توان به کيسه هوای راننده و سرنشين جلو، سيستم ترمز ABS + EBD ، سیستم کمکی ترمز (BA) ، سیستم کنترل پایداری خودرو (ESC) ، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) ، سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS) ، سيستم ضد سرقت (Immobilizer) ، چراغ های روشنایی مخصوص روز (DRL) ، قفل شدن اتوماتیک درب ها در سرعت بالای 10 کیلومتر بر ساعت، کمربند ايمنی جلو با قابليت تنظيم ارتفاع، سیستم استارت دکمه ای، فرمان برقی، سیستم ورود بدون سوئیچ، نمایشگر لمسی 7 اینچی مجهز به مسیر یاب (Navigation) / مجهز به Bluetooth /دوربین دید عقب، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم کنترل صوتی روی فرمان، سيستم تهويه مطبوع نیمه اتوماتيک، صندلی برقی چند حالته برای راننده و در نهایت نشانگر تعویض دنده در حالت گیربکس دستی (GSI) اشاره کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/23
فاجعه است واقعا
1396/12/24
جون مادرتون ننویسین . بابا این پولو بدید چینی حد اقل این خودروساز داخلی زودتر ورشگسته بشه از نو بسازنشون
1396/12/24
کروز کنترل؟؟!!!
آخه این لگن 80 اسب بخاری کروز برا چشه؟؟؟!! پاتو رو گاز تا آخر فشار بده نگهدار خودش نقش کروز برات بازی میکنه :| چون بعید میدونم بیشتر از 100-110تا بره :| کرووووز؟!!!!
1397/1/13
دوست عزیز لطفا وقتی تجربه روندن با خودرویی که این موتور روش بوده رو نداری راجع بهش نظر نده این موتور طراحی شده کیا است و شباهت بسیار زیادی با موتور ریو داره. و واقعا شتاب عالیی نسبت به حجمش و 8 سوپاپ بودنش داره. من خودم با تیبا 2 که همین موتور روشه 160 تا پر کردم.
1397/3/31
من با همینی که شما بش میگی لگن 170 تا رو راحت پر میکنم . نداری که نمیدونی . حق میدم بهت.
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
1396/12/24
یعنی مرحله اول پیش فروشش رو مردم فهیم ایران تکمیل کردن؟!
کجا داریم میریم ما