موضوعات داغ

فولکس واگن بار دیگر به تویوتا هایلوکس می تازد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن آماروک در سال 2010 به بازار معرفی شد و از آن زمان تا کنون مدل جدید از این خودرو معرفی نشده است و تنها در سال های 2013 و مدل فیس لیفت 2016 بود که این خودرو موتورهای جدیدی را دریافت کرد. حالا به نظر می رسد که وقت معرفی نسل دوم این خودرو فرا رسیده باشد.
البته هنوز هیچگونه خبر رسمی در خصوص نسل دوم آماروک وجود ندارد اما احتمالا برای سال 2019 فولکس واگن مدل جدید این خودرو را معرفی خواهد کرد که از نظر طراحی نیز شباهت هایی به مدل جدید توارگ خواهد داشت.
در حال حاضر تنها تصاویری رندر شده از این خودرو وجود دارد که توسط کاربران ماهر طراحی شده است. در این تصویر فرضی می توان مشاهده کرد که نمای جلوی آماروک کاملا جدید است و چراغ‌ها، کاپوت، رینگ ها و گلگیرهای خودرو نیز جدید هستند.
باید به این مورد نیز اشاره کنیم که گرچه طراحی نسل بعدی آماروک به مدل توارگ شباهت خواهد داشت اما این دو خودرو از نظر فنی کاملا متفاوت هستند. در حالی که مدل توارگ روی پلتفرم جدید MQB فولکس واگن ساخته خواهد شد اما آماروک همچنان از شاسی و بدنه جدا بهره خواهد برد که به این خودرو این امکان را می دهد تا با مرسدس بنز X کلاس و سایر وانت های سایز متوسط نظیر تویوتا هایلوکس و نیسان ناوارا رقابت کند.
آماروک جدید در کارخانه فولکس واگن در آرژانتین ساخته خواهد شد و در بازارهای آفریقا، روسیه، اروپا، اقیانوسیه و آمریکای جنوبی عرضه خواهد شد اما این خودرو به بازار آمریکای شمالی راه پیدا نخواهد کرد.
برای بازار آمریکای شمالی فولکس واگن به جای مدل آماروک مدل وانت فولکس اطلس را عرضه خواهد کرد. این خودرو روی همان پلتفرم اطلس ساخته خواهد شد. تولید این خودرو نیز در کارخانه ی فولکس واگن در چاتانوگا در ایالت تنسی انجام خواهد شد و از رقبای تویوتا تاکوما و هوندا ریجلاین به شمار می رود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/14
زهی خیال باطل