موضوعات داغ

قیمت جدید نیسان جوک توسط جهان نوین آریا اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
شرکت جهان نوین آریا، نمایندگی رسمی عرضه و خدمات پس از فروش محصولات نیسان در کشور، در حال حاضر تنها دو مدل از خودروهای شاسی بلند نیسان را در داخل کشور عرضه می‌کند که اخیرا قیمت‌های جدید نیسان جوک را اعلام کرده است که در خودروبانک سعی داریم مروری کوتاه بر روی آن داشته باشیم.
همانطور که احتمالا می‌دانید، خودروی نیسان جوک در دو مدل "اسپرت" و "استاندارد" وارد بازار کشور شده است که حالا باتوجه به قیمت‌های جدید اعلام شده از سوی شرکت جهان نوین آریا، می‌توان برای نسخه اسپرت این خورو شاهد افزایش قیمت حدودا 1 میلیون و 500 هزار تومانی بود تا با قیمت قطعی 245 میلیون تومان به مشتریان عرضه شود. نسخه‌های استاندارد نیسان جوک هم در دو تیپ "پلاتینیوم" و "اسکای پک" به مشتریان عرضه خواهد شد که نسخه اول با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی، از حالا به بعد با قیمت 189 میلیون تومان ثبت سفارش خواهد شد و همچنین نسخه "اسکای پک" آن نیز با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی، با قیمت قطعی 178 میلیون تومان در اختیار مشتریان نیسان قرار خواهد گرفت.

قیمت جدید نیسان جوک

قیمت جدید نیسان جوک

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/21
سوء استفاده تا چه اندازه چند روز قیمت دلار رفت بالا سریع نرخ جدید اعلام کردن.انگار اینا روزانه ماشین وارد میکنند. من که پول ندارم اگه هم داشته باشم و بخوام برای ماشین هزینه اضافی بیخودی کنم هیچوقت نیسان و تویوتا و کیا و هیوندای نمیگیرم چون دکون باز کردن به جای نمایندگی.
1397/1/21
قیمت همه چی لحظه ای شده...قیمت قبل..قیمت بعد...
مسخره بازی تو مملکت ما انتها نداره...