موضوعات داغ

تست‌های دنا پلاس توربو نسخه اتوماتیک در کره جنوبی + عکس

عکس مطلب اول
شرکت Motrain کره جنوبی عکس هایی را از تست دنا پلاس توربو نسخه اتوماتیک منتشر کرده که در آن این خودرو را در حال انجام تست های مختلف برای نصب نسخه گیربکس اتوماتیک نشان می دهد. گویا قرار است گیربکس خودکار دنا پلاس توربو از این شرکت کره ای تامین شود و برای همین چند دستگاه دنا پلاس توربو به این کشور رفته و Motrain با ساخت بیش از 30 قطعه جدید و نصب آنها روی دنا پلاس توربو، در حال انجام تست های مختلف و در شرایط آبی و هوایی سخت از این گیربکس است. طبق گفته ها قرار است گیربکس نصب شده روی این خودرو توسط این شرکت کره ای و البته 4 سرعته خودکار باشد.
طبق گفته این شرکت تست های مخصوص زمستان و هوای سرد حدود 10 روز به طول می انجامد و مهندسینی از ایران، کره جنوبی و هند در این تست ها حضور دارند. دنا پلاس توانست به عنوان نسخه کامل تر دنا فروش مناسبی را داشته باشد و به نظر می رسد با ارایه نسخه اتوماتیک از دنا پلاس معمولی و یا توربو، می تواند نظر بسیاری را برای استفاده های شهری بدست آورد.

نظرات کاربران

25 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/26
بعد این همه سال برو و بیا و بگیر و ببند، آخرش ۴ سرعته؟؟؟؟
زحمت کشیدید واقعا
1397/5/26
4 سرعته آخه؟

واقعا داریم به کجا میریم؟
اگه قراره چهارسرعته باشه، خب جوونای این مملکت بسازن که شرف داره به کره ایش.

ثانیا
یه حسی بهم میگه، نکنه این وسط یه سری حق و حساب جابجا شده باشه که راضی شدن این گیربکس رو از یه شرکت بخرن.

در هر حال
این سیستم مدیریت که بجای اینکه وقت و پول رو صرف نبوغ مهندسای مکانیکی که خیلیاشون از دانشگاه خوب ایران و دنیا تو ایران حضور دارن بکنه، داره گدایی تکنولوژی از کره می‌کنه.

الآن دیگه حدود ۳۰ سال از پلتفرم این لگن داره می‌گذره، واقعا نمی‌تونستیم تو ده سال سعی و تلاش، خودمون رو تو دنیا اثبات کنیم؟
البته که می‌تونستیم
ولی مدیران لیبرال، همش تو رسانه‌های یارانه بگیرشون، به خورد ملت دادن که ما نمی‌تونیم، فقط خارجیا می‌تونن. خدا نگذره ازشون.

منابع نداریم، که داریم
جوون و نخبه نداریم، که داریم
مردم و کارگر نجیب نداریم، که داریم

خدا از سر تقصیر این لیبرال‌ها نگذره، و قطعا نمی‌گذره
1397/5/26
گیربکس 4 سرعته با قدرت موتور هماهنگی نداره به همین خاطر رانندگی راحت و کم سروصدایی رو انتظار نداشته باشید.
با توجه به سابقه گیربکسهای 4 دنده باید شاهد مسئله "تله گشتاور" در این خودرو هم باشیم.
1397/5/26
گیربکس 4 دنده افتضاحه. برای ماشین با توان 150 اسب گیربکس حداقل باید 5 سرعته باشه. من چشم بسته موتور برلیانس را بهتر از موتور ef7 میدونم و گیربکس 6سرعته بی تردید بهتر از 4 سرعته. انتخاب من رهام به عنوان بهترین خودروی ایرانی.
1397/5/26
صد در صد اين ماشينايي كه فرستادن اونجا با چيزي كه تحويل مردم ميدن زمين تا آسمون كيفيتش فرق ميكنه
1397/5/27
آفرین.حتی ماشینهایی که واسه سازمان استاندارد میفرستن هم سفارشی هستش.اینطوری نیست که استاندارد بیاد ی ماشین رندوم انتخاب کنه .میگه تاریخ فلان ی نمونه بفرست و اینا ی سفارشی واسه استاندارد میزنن.تازه سفارشی هستش استاندارداشون اینه !!!
1397/5/26
سال 2018 میلادی... گیربکس 4 سرعته... حداقل 20 سال عقبیم از تکنولوژی
1397/5/27
این که قرار بود گیربکسش با همکاری یه شرکت بلژیکی ساخته بشه یهویی چی شد از کره سر در آورد؟ آیسن مرده بود دادن دست اینا؟
1397/5/27
سایناباگیربکس۶سرعته.رهام۶سرعته اونوقت دناپلاس توربو۴سرعته مگه میشه توسال۲۰۱۸اصلامگه گیربکس۴سرعته تولیدمیشه خیلی عجیبه
1397/5/27
احتمالا بعنوان لگن تست کردن یکم اب ریختن توش ببینن چکه میکنه یا نه
1397/5/27
واقعا خاک بر سرمون
قرار بود ایران و کره با هم پیش رفت کنن ولی الان اونا کجان و ما کجاییم
تازه مســولان به خودشون افتخار میکنن که این دفعه به جای گیربکس ها وقطعات چینی بالاخره تونستن با کره به صورت مستقیم وارد معامله شدن
1397/5/27
قبلا صحبت از گریبکس ساخت شرکت پانچ بود!!!
1397/5/27
حداقل ۵ سرعته باید باشه!
1397/5/27
سلام. اون عکس دو مهندس را نگاه کنید. احتمالاً سمت چپی از تولید چنین خودرویی در سال 2018 دچار شگفتی شده وسمت راستی داره به ریش همه ما می خنده. خخخخخخخ.
1397/5/27
والا من که تا حالا اسمه این شرکتو نشنیده بودم.......مطمئن باشین شرکت پدر مادر داری مثله آیسن و پانچ هیچ موقع اسمه شرکتشونو خراب نمیکنن که واسه ماشینه 20 سال پیش گیربکس طراحی کنن و بعد به مشکل بخورن و اسمشون بد در بره.....
اصلا از عکس گرفتنشون با دنا معلومه ندید پدیدن .انگار با بوگاتی عکس گرفتن.من که راضی نمیشم با افتخار پیش دنا واسمو عکس بگیرم چه برسه به طراحهای گیربکس.....
1397/5/27
این بدبختا هنوز باید دست به دامن خارجی ها بشن تا براشون یک گیربکس اتومات او هم چهار سرعته بسازن. تازه بعد ازیک مدتی با سنگ اندازی آمریکا همون رو هم نمی تونن تهیه کنن و تولیدش میره تو کما.
خداییش این خودرو که تکنولوژی روزی توش نیست که شما ای بی بس و ای سی یو و حالا گیربکسش رو بخواین وارد کنید. بخ خدا اگه جمعش کرده بودید و مثلا اکسنت رو به قیمت ارزون آورده بودین داخل( نه به شیوه سرگردنه ای کرمان موتور) همه راضی تر بودن
1397/5/27
گیربکس 4 دنده چه شود :))))
بعد مگه قرار نبود دنا با گیربکس پانچ بلژیک تولید بشه ؟؟؟ چی شد ؟!؟ سر از کره در آوردن :)))
1397/5/27
والا من سايت اين شركت رو خوندم هيچ جا حرفى از ٤ دنده نزده بود !!!
1397/5/27
مشکلات موتور EF7 را حل نکردید گیربکس اتومات به ان اضافه می کنید!!
1397/5/27
حالا ببینید همین گیربکس 4 سرعته خودکار رو چون از فناوری کره ی جنوبی استفاده کرده چقدر بهتون قالب میکنن
1397/5/27
به نظرم در تهیه این خبر دقت کافی نشده باشه. شرکت motrain کره اونجوری که توی سایتش پیداست سازنده خود گیربکس نیست بلکه یک قطعه ساز هست که برای کمپانی های خودروسازی قطعات گیربکس و موتور و تعلیق و... می سازه. پس اینکه گفته شده گیربکس چهار سرعته ساخت این شرکت اصلا وجود خارجی نداره. احتملا بخشی از تستهای مربوط به گیربکس یا موتور یا تعلیق دنا توربو داره توسط این شرکت انجام میشه. به احتمال زیاد هم با توجه به توافق های انجام شده
قبلی، گیربکس شش سرعته ساخت هیوندای پاورتک کره یا گیربکس سی وی تی ساخت پانچ بلژیک روش نصب میشه.
1397/5/28
هیچی دیگه ! حواله دنا پلاس توربو با گیربکس اتومات تحویل سال 1400 200 میلیون تومن !!!
1397/5/28
ایران خودرو اگر میخواست از گیربکس اتومات 4 دنده استفاده کنه برای دنا بهتر بود روی همون گیربکس ال 90 اتومات که محصول ZF آلمان هست کار میکرد . این گیربکس که در اختیار خودشون هست ، میتونستن با کمی خلاقیت و نو آوری همونو بزارن روی دنا و دست به دامن کره ای هم نشن .
1397/5/29
قرار بود با گیربکس پانچ تولید بشه!!!

گیریکس چهار سرعته !!!!!!
1397/6/1
بخش زیادی از کامنت ها بر این اساسه که چرا ما به اندازه کره پیشرفت نکردیم. واقعا ساختار غلط ایران چقدر عزت نفس ما ایرانی ها رو کم کرده کو چقدر حس بدی بهمون داده. در حالی که ما باید بیشتر از اینها داشته باشیم. لعنت به باعث و بانیش