موضوعات داغ

یک کره ای قابل احترام؛ وقتی هیوندای i30 N Performance به جنگ بزرگان می رود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
یک شرکت تیونینگ کوچک به نام ریس چیپ یک کیت ارتقا رابرای هیوندای i30 N Performance رونمایی کرده لود که قدرت این خودرو را اندکی افزایش داده و آن را در سطحی بالاتر از فولکس واگن گلف R قرار می داد.
هیوندای i30 N به طور استاندارد دارای قدرت 271 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن متر است، اما با یک ارتقا نرم افزاری در ECU قدرت این خودرو 37 اسب بخار و گشتاور آن نیز 145 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

هیوندای i30 N Performance

هیوندای i30 N Performance

البته ریس چیپ به همین ها بسنده نکرده است و با اضافه کردن سیستم اگزوز HJS توانسته قدرت نهایی هیوندای i30 N Performance را 315 اسب بخار و گشتاور آن را نیز به رقم 524 نیوتن متر برساند.
با چنین قدرتی، هیوندای i30 N Performance خواهد توانست شتاب صفر تا صد کیلومتر را در کمتر 6 ثانیه و در حدود 5 ثانیه به ثبت برساند و این در حالی است که شتاب مدل استاندارد این خودرو 6.1 ثانیه است.
برای بهبود هندلینگ نیز ریس چیپ اقدام به نصب یک کیت آنتی رول ساخت Eibach کرده است که این کیت ارتفاع خودرو را نیز 15 میلیمتر کاهش داده است. در انتها نیز برای دستیابی به بهترین چسبندگی، تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4S روی این خودرو سوار شده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/12
پراید ماهم با کم کردن زه و ضبط و بی کیفیت کردن آن گرونتر شده کلا هرچیزی تو داخل ساخته که نه بسته میشه همینجوره