موضوعات داغ

هنر مهندسی؛ عملکرد بی ام و X4 در تست موس + فیلم

عکس مطلب اول
بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که خودروی تویوتا هایلوکس را با چالشی جدی مواجعه کرده و حتی بعد از بروزسانی هم شاهد عملکرد ضعیف آن در تست موس و بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ آن از سطح زمین هستیم که بسیار خطرناک و حادثه آفرین خواهد بود. هرچند پس از آن مقاله‌ای در رابطه با تست موس پژو 2008 کار کردیم و درست 1 ماه بعد از آن هم یک ویدیو از خودروی جدید تویوتا CH-R منتشر کردیم که تست‌های مختلف موس با شدت زیاد و کم بر روی آن صورت می‌گرفت که هر دو با موفقیت این تست مهم را پشت سر گذاشتند.
حال امروز در موضوع مشابه، یک ویدیو از تست موس خودروی "بی ام و X4" برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توان به نوعی تست موس آن را امیدوار کننده توصیف کرد، زیرا در سرعت 77 کیلومتر بر ساعت با روشن بودن سیستم ESC تعادل خود را حفظ می‌کند و از محدوده تست خارج نمی‌شود، اما با غیر فعال بودن سیستم ESC شاهد خروج کامل آن بعد از طی کردن بخش اول هستیم که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در دو مدل مختلف و به همراه تست مارپیچ در انتهای همین مقاله شاهد باشید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/11
تست موس میتسوبیشی اکلیپس کراس هم بذارید که تونسته با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت رد کنه که شگفت اوره برای این کلاس خودرو
1397/6/11
اصلا خوب نبود فرمون دهی خوبی نداشت شر میخوره و نمیتونه تو مسیر بره نیسان ایکس تریل بهتر از این رفت یا حتی مزدا cx5 که واقعا عملکرد عالی داشت این x4 خوب نبود
1397/6/11
انصافا این x4طراحی جلوش از نسل قبلی بهتره عقبشم بد نیست تستش هم متوسط