موضوعات داغ

قیمت پارکینگ در مرز مهران، ویژه ایام اربعین

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها با نزدیک شدن به اواسط ماه صفر بسیاری از هموطنان به دنبال حضور در پیاده روی اربعین می باشند. حرکت از شهر مبدا به وسیله خودروی شخصی، پارک خودروی مذکور در شهر مرزی مهران و پیاده روی از شهر مهران به سمت کربلا یکی از روش های بسیار متداول برای حضور در این پیاده روی است. در همین راستا، نرخ خدمات پایانه برکت و پارکینگ اربعین در مرز مهران برای زائران اعلام شد.
به نقل از مهر، مسئول روابط عمومی شهردار ی مهران در گفتگو با این خبرگزاری توضیح داد که نگه داری هر خودرو به مدت 8 شبانه روز در پارکینگ اربعین مهران 40 هزار تومان هزینه دارد. به علاوه هزینه ورودی اتوبوس ها به پایانه برکت نیز 20 هزار تومان است.
گفته میشود که پارکینگ و پایانه مذکور نسبت به سال گذشته در وضعیت بهتری به سر برده و اقدامات زیربنایی خوبی در راستای مطلوب کردن هرچه بیشتر شرایط در این دو مکان صورت گرفته است.
مسئول روابط عمومی شهرداری مهران در این باره وعده داده است که پایانه برکت و پارکینگ اربعین از بعد کیفی ارتقاء پیدا کرده اند و امید می رود که به این ترتیب مشکلات سال گذشته تکرار نشود. از جمله این اقدامات کیفی می توان به تعبیه سکوهای پارک سوار، مرمت روشنایی و آبرسانی، تعمیر سرویس های بهداشتی، نشانه گذاری و آسفالت خیابانهای دسترسی اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/27
قطعا مشکلات سال گذشته تکرار نخواهد شد و قطعا مشکلات جدیدتر و بدتری اضافه خواهد شد !