موضوعات داغ

تحویل نخستین سری از هن تنگ X7 به مشتریان + فیلم و قیمت

عکس مطلب اول
هن تنگ X7 را می‌توان یک کراس‌اوور چینی لوکس نامید که پس از عرضه ساوانا تولیدی و تحویل آن به مشتریان، قصد دارد در بازار کراس‌اوورهای زیر 300 میلیونی بازار خودی نشان دهد و شانس خودروساز خصوصی را به عظیم خودرو بدهد. علاوه بر این محصول، خودرویی از این سازنده در تیپ پایین‌تر با امکانات کمتر و قوای فنی ضعیف‌تر، به نام هن تنگ X5 در ماه‌های آینده به مشتریان تحویل خواهد گردید. این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران به معرض نمایش عموم در آمد.

هن تنگ X7

هن تنگ X7

هن تنگ یکی از خودروسازان تازه کار چینی است و همانند دیگر هموطنانش، تمرکز بر ساخت محصولات هیبریدی و الکتریکی دارد که این خودروها هنوز به کشورمان راه نیافته‌اند. هن تنگ X7 پلتفرم مشترکی با دیگر کراس‌اوور چینی یعنی کوپا T210 دارد و فاصله بین دو محور خودرو نیز مشترک است. از آنجایی که هم عظیم خودرو و هم ریگان خودرو خودروهایی مشابه، با قیمت‌های نزدیک و در سطحی محدود وارد بازار کرده‌اند، انتظار رقابت فشرده‌ای را در این قسمت از بازار خواهیم داشت.

کابین هن تنگ X7

کابین هن تنگ X7

عظیم خودرو با خرید یک خط تولید در بروجرد و تجهیز آن، با پشتکاری قوی به دنبال مطرح کردن نام خود در عرصه خودروسازی کشور است و در زمانی که به دلیل تحریم‌ها، بسیاری از فعالیت‌های خودروسازی‌ها با افول مواجه شده، این شرکت می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب، رسماً به خودروساز خصوصی کشور تبدیل شود. مراسم تحویل خودروهای هن تنگ به مشتریان، در دفتر مرکزی این شرکت واقع در کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج و با حضور مدیران شرکت تولیدی عظیم صورت گرفت. فعالیت خط تولید عظیم خودرو واقع در بروجرد، از حدود یکماه پیش شروع شده و در فاز اول می‌تواند 10 دستگاه خودرو را در روز تولید کند که در صورت افزایش فعالیت‌ها، می‌تواند روزانه 150 دستگاه خودرو تولید کند.

بابک وطن خواه و عقیل مصطفایی

بابک وطن خواه و عقیل مصطفایی

در حاشیه این مراسم، مدیر شرکت صنایع تولیدی عظیم، بابک وطن خواه، ضمن اشاره به فعالیت‌های شرکت، ادامه داد: عظیم خودرو به تمام تعهدات خود پایبند خواهد بود و تمامی سفارشات به مشتریان تحویل خواهد گردید. وی تاخیرات به وجود آمده در زمینه تحویل خودروها را ناشی از شرایط امروز کشور و مشکلات اقتصادی و سیاسی دانست و ابراز امیدواری کرد در مدت کوتاهی از این شرایط عبور کنیم. علاوه بر آن، وطن خواه به مشتریان این وعده را داد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آن‌ها خواهند توانست بزودی از خط تولید شرکت صنایع تولیدی عظیم بازدید به عمل آورند. در این مراسم پنج دستگاه خودرو هن تنگ به مشتریان تحویل گردید و روند تحویل این خودروها به مشتریان ادامه دار خواهد بود.

هن تنگ X7 را بیشتر بشناسیم
هن تنگ X7 یک کراس‌اوور نسبتاً قدرتمند است و از یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژر برای قدرت گیری استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند حداکثر قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاوری برابر با 250 نیوتن‌متر را تولید کند. جعبه دنده خودرو از نوع شش سرعته دوکلاچه بوده و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضدقفل یا ABS ، سیستم توزیع نیروی ترمز یا EBD ، سیستم کمکی ترمز ناگهانی یا BOS، کنترل کشش یا TCS ، سیستم کنترل پایداری یا ESC ، سیستم حفظ خودرو در سربالایی یا HAC ، حالت رانندگی در هوای برفی، کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS و کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای اشاره کرد. قیمت این خودرو پیش از افزایش نرخ ارز، 150 میلیون تومان اعلام شده بود، اما هم اکنون و پس از بازبینی شرایط ایجاد شده برای صنعت خودرو، قیمت هن تنگ X7 دقیقاً 299 میلیون تومان اعلام شده که البته برای خریداران اولیه با احتساب سود کمتر از این رقم تمام شده است.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این خودرو و فیلم مربوط به مراسم تحویل هن تنگ X7 به مشتریان را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/17
ماشین چی داری؟ هن تنگ 😂😂😂😂
1397/11/23
بابات چی داره چانگ یانگ مامانت چی داره دانگ فانگ خواهرت چی داره یانگ یانگ داداش کوچیکت چی داره بی وای دی داداش بزرگت چی داره هایما خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1397/11/18
مطمئنا برای پراید سوارانی که فرق ماشین ژاپنی و کره ای رو با لگن های چینی نمیدونن خرید عاقلانه ای هست اونم از عظیم خودرو ، الان یکسری هستند که پول یا مفت و بادآورده زیاد دارن ولی خوب کسی که برای پولش زحمت کشیده باشه پول به این ناشناخته بی اصالت نخواهد داد اونم تو شرایطی که نه قطعات هست نه خدمات
1397/11/18
امسال دوست، پارسال آشنا !!
300 آخه...پارسال با 190 تالیسمان میگرفتی ....
1397/11/19
تازه کجاشو دیدی ... سال دیگه هم قراره با ۳۰۰ پراید بگیری.
1397/11/18
پیشرفت چینی ها واقعا ستودنیه از طرفی بیچاره پلیس اینقدری این ماشین های چینی با اسم های عجیب اومده که یه دوره اسم شناسی باید بزاره
1397/11/18
🔚=🤣🤣😁😁🤣🤣😄😄
1397/11/18
رولزرویس و بنتلی و مکلارن رو هم اینجوری تحویل نمیدن. آخه مگه یه چینی چیه که اینقدر شوآف براش را میندازن.
1397/11/18
خودروی ناشناخته چینی 300 میلیون تومن؟! چه خبره عمو؟
1397/11/19
درسته که قیمت مزخرف و بیخودی داره اما باز نسل 2019 رو با این قیمت میدادن بهتر بود نه این نسل قدیمیش
1397/11/19
ماشالا گدا گشنه ها داخل کامنت ها خوب عقده ها و نداشته هاشون رو خالی کردن!!!
انشالا که ماشین مبارک صاحباشون باشه.
1397/11/20
اولا لطف کن مودبانه تر و محترمانه تر صحبت فرما
ثانیآ، کدوم آدم عاقل و با حساب کتابی ، سیصد میلیون بی زبان را با این شرایط اقتصادی ، میده یک ماشین تک دیفرانسیل را میگیره ، که نه از فروش بعدش اطمینان داره نه از تامین قطعات و خدمات.
فرض کنیم این ماشین هیچوقت خراب نشه ، اگر تصادف کرد چی ؟
الآن قطعات پژو و سمند هم راحت گیر نمیاد ، از خود نمایندگیهای ایرانخودرو
کمی تفکر هم بد نیست
1397/11/21
گدا گشنه تو و امثال تو هستن که آب گل آلود شده یه پول مفتی دستشون رسیده و الان این لگن چینی برات حکم سانتافه رو داره. کسی که عقل داشته باشه با این شرایط خدمات ، قطعات و قیمت تخیلی پول پای این مزخرف نخواهد داد
1397/11/22
پاسخ به محمد:
مردک به تو و امثال تو هیج ربطی نداره ملت واسه چی پول میدن، اونا اگه بخوان پولشون رو دور میریزن و اگر هم بخوان درست خرج میکنن پس چرند تحویل ملت نده!!!
1397/11/21
قرار نیست شورای رقابت برای این ماشین قیمت تعیین کنه این خود شرکت قیمت گذاشته و این چه قیمت گذاشتنیه اخه فکر مردم باشید
1397/11/23
آقا تو رو قرآن به من بگید تو این برهه که میلیون ها ایرانی برای خرید یک کیلو گوشت یخ زده تو صف دارن یقه همدیگه رو پاره میکنند اینا کی اند که میتونن برن 400-300 میلیون پول برای یک ماشین گمنام چینی بدن؟؟؟!!!
1397/11/23
بسیار عجیبه،هستند دوستانی که میگن پراید شده 40 تومن خب نخرید!خب شما بگو با 40تومن چی بخریم؟باز هستند دوستانی که میگن پژو و سمند و ....آشغاله و و و خودروی بی کیفیت داریم!!!دوباره یکدسته هستند میان میگن چینی آشغاله....و برخی هم میگن خب نه از تولید داخلی خیلی بهترن!!الان هم یکسری میگم 300تومن برا این ماشین با این سطح امکانات زیاده...خب با 300 تومن الان چی میشه(صفر)خرید؟سورتنو؟سانتافه؟توسان؟چی خب؟...خیلی سال پیش ماشینای ژاپنی وارد کشور شد همه گفتن بدرد نمیخوره و فقط آلمانی و آمریکائی....بعد کم کم جا افتاد و کره ائیها اومدن،بازهم شروع کردن انتقاد که کره ائی بدرد نمیخوره و فولانه و(الانم شدن معیار مقایسه)!! .....حالا هم چینی اومده و البته قشنگ جای خودشو هم تو بازار ما هم تو بازار جهانی داره باز میکنه،دو روز دیگه ماشین هندی وارد میکنیم چینی میشه خداااااا و هندی میشه پیف پیف......پس خواهشنا اینقدر به سلایق همدیگه توهین نکنیم،بخدا بسیاری از ماها مجبوریم ماشینی رو انتخاب کنیم که به دلمون ننشسته!!!!تو این اوضاع کسی که 40 میلیون پول خرید ماشین داره به اونی که 150 میلیون هزینه کرده میگه پولت باد آوردس!!!اونی که 150 داره به 300 تومنیه میگه بادآورده و به همین منوال ماشینهای بالا و بالاتر و میلیاردی!