موضوعات داغ

اولین اطلاعات از نسل جدید رولزرویس گوست؛ مرزهای تازه در دنیای خودروهای لوکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
رولزرویس، لوکس ساز بریتانیایی، برنامه های زیادی برای سال آینده میلادی دارد که از آن جمله می توان به عرضه مدل شاسی بلند رولزرویس کالینان و نسل جدید رولزرویس گوست اشاره کرد. به تازگی تصاویری از نسل جدید گوست منتشر شده که این خودرو را در پوشش های معمول استتار نشان می دهد. با این حال از شکل و شمایل چراغ های عقب، مشخص است که طراحی خودرو تغییرات نسبتا زیادی را به خود دیده است. قسمت جلویی خودرو نیز بیش از گذشته شبیه به رولزرویس فانتوم از آب در آمده است. نمای داخلی خودرو چندان واضح نیست، اما نمای کلی کابین شبیه به دیگر محصولات رولزرویس است که از ترکیبی سنتی و لوکس برای داشبورد استفاده می کنند.

رولزرویس گوست

رولزرویس گوست

رولزرویس گوست، در سبد محصولات این شرکت بریتانیایی، پایین تر از رولزرویس فانتوم قرار می گیرد و در بازار، رقیب خودروهایی همچون بنتلی Flying Spur و مرسدس میباخ S600 است. نسل فعلی رولزرویس گوست از سال 2010 در خط تولید قرار دارد و اکنون زمان آن رسیده تا با ایجاد تغییراتی در طراحی خارجی و قوای فنی، یک خودرو کاملا جدید به بازار معرفی شود. تصاویر نسل جدید رولزرویس گوست ، در آلمان منتشر شده و این شایعه را تایید می کند که ممکن است مدل هایی از این خودرو در جایی غیر از انگلستان به تولید برسند. رولزرویس از زیر مجموعه های بی ام و است و خودروهای این شرکت معمولا در کارخانه ای که در گودوود، در استان وسکس انگلستان قرار دارد تولید می شود، اما احتمال دارد نسخه های جدید در کارخانه های بی ام و نیز به تولید برسند.

رولزرویس گوست

رولزرویس گوست

در مورد مشخصات فنی، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده، اما مطابق معمول حدس زده می شود که پیشرانه گوست با مدل های فانتوم و کالینان مشترک باشد. انتظار نمی رود کاهش وزن محسوسی در نسل جدید اتفاق افتد، اما همانطور که به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید و مواد نوین، نسل جدید فانتوم اندکی سبک تر شده است، پیش بینی می شود رولزرویس گوست نیز در نسل بعدی کمی سبک شود. انتظار می رود پیشرانه نسل جدید رولزرویس گوست و بی ام و M760Li با یکدیگر مشترک باشد و شاهد یک پیشرانه V12 با حجم 6.6 لیتر و قدرت 576 اسب بخار در این خودرو باشیم. همچنین احتمال دارد که سیستم چهارچرخ محرک نیز برای این خودرو در نظر گرفته شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد