موضوعات داغ

تصاویر اولین هاچ بک دیفرانسیل جلوی بی ام و منتشر شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
سومین نسل از بی ام و سری 1 به زودی وارد بازار خواهد شد و بی ام و اولین تصاویر تیزری از این خودرو را منتشر کرده است.
در تصاویر اولیه ی منتشر شده توسط بی ام و جزییات زیادی از سری 1 جدید دیده نمی شود ولی کاملا مشخص است که چراغ های جلو و جلوپنجره تغییر کرده اند و به محصولات مدرن بی ام و نزدیک شده اند. دومین تصویر هم که در داخل خودرو تهیه شده است نشان می دهد سری 1 جدید از نمایشگر دیجیتال در پشت آمپر بهره مند است.
طراحی قسمت جلوی سری 1 جدید کاملا اسپرت است و جلوپنجره ی مشکی رنگ نیز این مساله را تشدید می کند. خودرویی که تصاویر از روی آن گرفته شده اند با کد M135i xDrive بوده و دارای کیت M اسپرت است.

سری 1 جدید

سری 1 جدید

این مدل به موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز است که می تواند 301 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل دارای سیستم چهارچرخ محرک نیز است.
در حالی که سری 1 فعلی یک خودروی دیفرانسیل عقب است اما در نسل جدید این خودرو با توجه به استفاده از پلتفرم مشترک با مینی، بی ام و X1 و بی ام و X2 دیگر از دیفرانسیل عقب خبری نیست و به صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. این مساله امکان نصب موتورهای جدید 3 و 4 سیلندر را روی این خودرو فراهم می کند.
گرچه حتما بسیاری از طرفداران بی ام و از نبود نسخه ی 6 سیلندر در نسل جدید سری 1 ناراحت خواهند شد اما در عوض فضای داخلی این خودرو بزرگ تر شده است. فضای پای عقب در نسل جدید سری 1 به میزان 33 میلیمتر بیشتر است و فضای سر عقب نیز 19 میلیمتر افزایش پیدا کرده است. فضای صندوق این خودرو نیز 380 لیتر است.
مدیر اجرایی بخش اروپایی بی ام و گفته است که این خودرو تا پایان سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/29
دیفرانسیل جلو ، نتیجه استفاده اقتصادی و مشترک از پلتفرم محصولات مینی بوده و متاسفانه این قضیه بعد از X1 ( از سال 2015 به بعد ) و X2 ( از سال 2016 ) حالا به سری 1 هم سرایت کرده . حیف . بخش زیادی از لذت رانندگی با محصولات بیمر به خاطر پلتفرم دیفرانسیل عقب اونها بود .