موضوعات داغ

میزان رشد قیمت 5 محصول سایپا در چهارماهه نخست سال چقدر بوده است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
داغ ترین موضوع این روزهای صنعت خودروسازی کشور، بحث قیمت فعالان داخلی و خارجی در بازار کشور است و با ورود به سال جدید نیز همچنان شاهد نوسان قیمت ها در بازار هستیم. حال باتوجه به این شرایط، نوسان و میزان رشد قیمت 5 محصول پرمخاطب گروه خودروسازی سایپا مورد بررسی قرار گرفته است و میزان افزایش قیمت هریک از آنان در 4 ماه ابتدای سال جاری بررسی شده و در قالب یک اینفوگرافی به تصویر کشیده شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اقتصاد آنلاین، در این اینفوگرافی شاهد 5 محصول سایپا از جمله خودروی تیبا 2، سایپا پراید 131، سایپا کوییک اتوماتیک، ساینا اتوماتیک و همچنین خودروی کیا سراتو 2000 اتوماتیک هستیم که جزییات بیشتر آن در تصویر زیر آمده است و می توانیم شاهد رشد قیمت 32.5 درصدی تیبا 2، رشد قیمت 27.6 درصدی پرفروش ترین محصول سایپا یعنی خودروی سایپا پراید 131، رشد قیمت 11.4 درصدی سایپا کوییک اتوماتیک، رشد قیمت 9.8 درصدی ساینا اتوماتیک و همچنین رشد قیمتی 5.3 درصدی کیا سراتو 2000 اتوماتیک در چهار ماهه نخست سال جاری باشیم.

میزان رشد قیمت 5 محصول سایپا در چهارماهه نخست سال چقدر بوده است

میزان رشد قیمت 5 محصول سایپا در چهارماهه نخست سال چقدر بوده است

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/26
با سلام و احترام
جسارتاً وقتی قیمت کیا سراتو از 220 میلیون شده 295 میلیون چطوری حساب فرمودید که 5.3 درصد رشد داشته در حالی که در حدود 35درصد افزایش قیمت یک شبه رو تجربه کرده!!!!!!!
ممنون از سایت خوب خودرو بانک
1398/4/26
سايپا از ترسش كه قيمت سراتو پايين نياود به نا گهان با قيمت 295تومن مياد فروش فروي ميزاره.خدا لعنتتون كنه.مردم نخريد.بزاريد اينا به نابودي برن.