موضوعات داغ

تصاویر رسمی از نیسان ایکس تریل جدید مدل 2021 منتشر شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدت زیادی نیست که عکس های ثبت اختراع نیسان ایکس تریل 2021 به صورت آنلاین توسط مقامات برزیلی منتشر شد و بدون هرگونه پوشش استتار، توانستیم با طراحی کلی اتومبیل و الگوهای استفاده شده در آن آشنا شویم، ولی حالا تصاویر جدیدی از این خودروی شاسی بلند در رسانه های مختلف فاش شده است که جزییات طراحی را بهتر از همیشه به ما نشان می دهد و قطعا تصاویری هستند که شرکت نیسان برای معرفی رسمی این خودرو آماده کرده است.
باتوجه به تصاویر، می توانیم چهره نسل جدید نیسان ایکس تریل را بهتر و کامل تر از همیشه شاهد باشیم و مهم ترین چیزی که در طراحی این خودروی شاسی بلند جلب توجه می کند، زبان طراحی نسل جدید نیسان خواهد بود که باعث شده نسل جدید نیسان ایکس تریل بیش از پیش به برادر کوچک تر خود یعنی نیسان جوک شبیه شود و هیچ اشکالی هم ندارد، زیرا شاهد خلق یک چهره جذاب و هیجان انگیز هستیم که هرکسی را شیفته خود می کند.

نیسان ایکس تریل 2021

نیسان ایکس تریل 2021

در طراحی نسل جدید نیسان ایکس تریل، می توانیم یک جلوپنجره جذاب با حاشیه پهن کرومی موسوم به V-Motion را ببینیم و درست مثل خودروی نسل جدید نیسان جوک، چراغ های نواری شکل مخصوص روز در قسمت بالا و چراغ های اصلی روشنایی ذر قسمت پایین قرار گرفته است، با این تفاوت که نسل جدید نیسان ایکس تریل بجای چراغ های گردی شکل، چراغ های اصلی روشنایی یک فرم کشیده و ذوزنقه مانند دارند.
درست همانند طراحی جلو، در عقب هم تغییرات بسیار خوبی دیده می شود و نقطه ضعف اصلی نیسان ایکس تریل در نسل فعلی، با ایجاد تغییراتی بسیار خوب در نسل جدید برطرف شده است و با افزایش حجم بدنه، حال می توانیم یک طراحی جذاب و بروز را شاهد باشیم.
در کنار طراحی خودرو، بزرگ ترین تغییر دیگر نیسان ایکس تریل مربوط به طراحی داخل کابین می شود که پیشرفت های بسیار زیادی به خود دیده است. خوشبختانه با انتشار تصویری از داخل کابین، می توانیم طراحی کاملا جدیدی برای داشبورد و کنسول مرکزی اتومبیل شاهد باشیم که از تغییرات بزرگ آن نسبت به نسل فعلی، می توان به تغییر موقعیت صفحه نمایشگر بزرگ تر سیستم سرگرمی، طراحی مجدد کنسول مرکزی، کنسول ابزار پیشرفته و همچنین یک صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال اشاره داشت که با معرفی رسمی خودرو می توانیم به جزییات بیشتر آن دسترسی داشته باشیم.

نیسان ایکس تریل 2021

نیسان ایکس تریل 2021

طبیعتا در چنین شرایطی نباید انتظاری از ارائه اطلاعات فنی داشته باشیم، اما اطلاعاتی تایید نشده وجود دارد که به یک پیشرانه چهار سیلندر 2.5 لیتری با خروجی قدرت 170 اسب بخاری و گشتاور 237 نیوتن متری به عنوان یکی از گزینه های مولد قدرت نیسان ایکس تریل اشاره می کند که مشابه آن با خروجی قدرت بیشتر، بر روی نسل جدید نیسان آلتیما مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال و صرف نظر از اینکه چه پیشرانه ای در این خودرو وجود دارد، پیش از این نیسان تایید کرده که خودروی نسل جدید نیسان ایکس تریل در پاییز امسال وارد بازار خواهد شد و این احتمال وجود داشت که در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا به طور رسمی معرفی شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ برگزاری آن به اواسط تابستان تغییر پیدا کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد