موضوعات داغ

روزهای پایانی مهلت نداشتن معاینه فنی و گواهینامه فاقد اعتبار

عکس مطلب اول
پلیس راهور در اواخر اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این ویروس و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز خدماتی، تصمیم گرفت تا خودروهای فاقد معاینه فنی و گواهینامه فاقد اعتبار را جریمه نکند، تصمیمی که پس از یکبار تمدید تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در این خصوص گفته بود که بنا بر تدابیر اتخاذ شده، خودروهای فاقد معاینه فنی و گواهینامه های فاقد اعتبار به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز خدماتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا 15 اردیبهشت ماه جریمه نخواهند شد. این تصمیم پس از یکبار تمدید تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور نیز در ان خصوص اظهار داشت: این تصمیم به منظور رعایت حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی و پلیس 10+ گرفته شد تا به شهروندان این فرصت داده شود تا در فرصت مناسب زمان حضور خود برای دریافت معاینه فنی و تمدید گواهینامه را انتخاب کنند.
معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: مهلت اول تا 15 اردیبهشت ماه بود که با هماهنگی پلیس و وزارت کشور این مهلت تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد و به نظر می رسد افراد زیادی با مدیریت زمان حضور خود، اقدام به تمدید معاینه فنی و گواهینامه کرده باشند.
گرچه پلیس تاکنون در مورد تمدید یا عدم تمدید مهلت چشم پوشی از این دو تخلف چیزی اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد با توجه به عادی سازی شرایط در بسیاری از بخش های کشور، با پایان ماه مبارک رمضان مهلت داده شده به خودروهای فاقد معاینه فنی و رانندگان دارای گواهینامه منقضی شده نیز به پایان می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد