موضوعات داغ

قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۱ از جمله نسخه N لاین و هیبریدی اعلام شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

قیمت سدان کامپکت هیوندای الانترا ۲۰۲۱ از ۲۰۶۴۵ دلار آغاز می‌شود و تا ۲۹۰۹۵ دلار ادامه دارد. این خط تولید گسترش‌یافته حالا شامل یک پیشرانه هیبریدی و نسخه اسپرت با یک موتور توربوشارژ به نام N لاین است (که قبلا الانترا اسپرت نامیده می‌شد). تولید الانترا GT هاچ‌بک متوقف شده و برای سال ۲۰۲۱ برنخواهد گشت.

هیوندای الانترا استاندارد ۲۰۲۱ از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی چهارسیلندر خطی با توان ۱۴۷ اسب بخار بهره می‌برد که مصرف سوخت ۳۷ مایل بر هر گالن را ارائه می‌دهد. قیمت نسخه پایه SE از ۲۰۶۴۵ آغاز می‌شود، در حالی که مدل‌های مجهزتر SEL با قیمت ۲۱۸۹۵ دلار و لیمیتد با قیمت ۲۶۴۴۵ دلار عرضه می‌شوند. تمام مدل‌ها از جعبه‌دنده متغیر پیوسته بهره می‌برند.

توضیحات عکس

قیمت هیوندای الانترا هیبریدی SEL از ۲۴۵۴۵ دلار آغاز می‌شود. مدل هیبریدی مصرف سوخت کلی ۵۰ مایل بر هر گالون و توان ۱۳۹ اسب ‌بخار ارا‌‌ئه می‌دهد. نسخه لیمیتد مدل هیبریدی هم عرضه می‌شود که قیمت ۲۹۰۹۵ دلاری دارد.

هیوندای الانترا N لاین مدلی است که ما را بیشتر هیجان‌زده می‌کند، که دارای موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر خطی با توان ۲۰۱ اسب‌بخار و جعبه‌دنده شش سرعته دستی است. قیمت این مدل از ۲۵۰۹۵ دلار شروع می‌شود و جعبه‌دنده دوکلاچه اتوماتیک را با ۹۰۰ دلار اضافی ارائه می‌دهد. مدل دارای جعبه‌دنده دستی از تایرهای تابستانی گودیر ایگل F1 بهره می‌برد، در حالی که مدل اتوماتیک دارای تایرهای هانکوک ونتوس چهارفصل است.

هیوندای می‌گوید فروش الانترا ۲۰۲۱ از پاییز امسال در ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد