موضوعات داغ

نزدیکی توتو وولف به آستون مارتین بیش از گذشته

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

لوئیس همیلتون و توتو وولف راه‌هایی جداگانه را در انتهای این فصل برخواهند گزید. احتمال دارد مدیر تیم مرسدس به آستون مارتین بپیوندد.

مکس شیلتون، راننده سابق فرمول یک و در حال حاضر ایندی کار، معتقد است با اینکه همیلتون هنوز قراردادش را تمدید نکرده است اما وسوسه فریبنده هشتمین قهرمانی جهان کافی است تا او را برای یک سال دیگر در مرسدس نگه دارد.

اما این جوان 29 ساله از سوری، فکر می‌کند وولف، که بوضوح آینده خود را زیر سوال برده است، ممکن است تصمیم به انتقال داشته باشد و بواسطه تماس نزدیکی با بزرگترین سهامدار آستون مارتین، لاورنس استرول دارد، به این تیم نقل مکان کند.

شیلتون که دو فصل در فرمول 1 برای مائوروسیا رانندگی کرد و در 2017 نیز مقام چهارم مسسابقات ایندیاناپولیس 500 را کسب کرده است، به مجله جی کیو گفت:

بطور خلاصه، من نمی‌توانم ببینم که لوئیس مرسدس را ترک نماید.

روشن است که لوئیس می‌خواهد هشتیمن عنوان قهرمانی جهان را کسب کند و بهترین مکان برای این اتفاق مرسدس است.

آنها بهترین خودرو را در اختیار دارند، چه کسی می‌خواهد این همکاری در رکورد شکنی را به پایان برساند؟ ما در این فصل دیده‌ایم که تنها راننده‌ای که می‌تواند به او فشار وارد کند والتری بوتاس هم تیمی او است، بنابراین چرا باید این برتری را ازدست بدهیم؟

من می‌توانم ببینم که لوئیس یک سال دیگر با مرسدس خواهد ماند، رکورد هشتمین قهرمانی جهان را به نام خود ثبت خواهد کرد و سپس بازنشسته خواهد شد.

مکس شیلتون
او ادامه داد:

بعید می‌دانم که او مانند فرناندو آلونسو به دنبال کسب تاج سه گانه و رقابت در لومانز و داکار و ایندی 500 باشد. همچنین بعید است که او مانند بسیاری از قهرمانان گذشته به فراری برود.

آنچه لوئیس را مسابقه به مسابقه و فصل به فصل دیگر هدایت می‌کند، یک روحیه رقابتی بی مانند است. اگر ماشین مطابق انتظار او عمل نکند، بسرعت به یک کابوس بدل خواهد شد.

کافیست شما نگاهی به سباستین فتل داشته باشید تا ببینید که یک تغییر چطور می‌تواند خوب نباشد. بازنشستگی در اوج، باشکوه است. امیدوارم که او اینکار را انجام دهد.

اما داستان توتو وولف متفاوت است. احتمال اینکه او مرسدس را ترک نماید، هست. او کاری باور نکردنی با تیم انجام داده است، اما برای من عجیب است که او چالشی جدید را می‌خواهد.

او ارتباط زیادی با آستون مارتین و لاورنس استرول دارد که امکان جابجایی زودتر او را محتملتر می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد