موضوعات داغ

راسل نقشی در مذاکرات با همیلتون ندارد

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

همانطور که توتو وولف قبلا نیز منکر آن شده بود، رانندگی جورج راسل در سخیر نه تهدیدی برای صندلی والتری بوتاس است و نه تاثیری بر مذاکرات قرارداد همیلتون دارد.

جورج راسل در گرندپری این آخر هفته در سخیر، برای مرسدس مسابقه خواهد داد. این جایگزینی به دلیل مثبت بودن آزمایش کویید 19 قهرمان 7 دوره فرمول یک جهان، لوئیس همیلتون است.

جواب مثبت آزمایش همیلتون باعث شد تا مرسدس درها را باز نموده و نگاهی بهتری به راننده جوان خود راسل داشته باشد، که با ویلیامز در انتهای حدول رقابتها قرار دارد و هنوز در کسب امتیاز در جدول رانندگان ناکام بوده است.

این جوان 22 ساله انگلیسی، روز جمعه نشان داد که اگر ماشین بهتری به او داده شود چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد و در هر دو جلسه تمرین جمعه، در صدر جدول زمانی قرار گرفت.

نقش کوچک راسل در زمان جالبی اجرا شد زیرا مرسدس هنوز با همیلتون قرارداد جدیدی منعقد نکرده است و انتظار می‌رود مذاکرات پس از گرندپری ابوظبی آغاز شود.

توتو وولف منکر این شده است که نمایش قدرتمند راسل می‌تواند باعث شود که مرسدس با قهرمان 7 دوره فرمول یک جهان به گونه‌ای دیگر بازی کند. وی در پیست بحرین به رسانه‌ها گفت:

ما در مورد حضور جورج در اتوموبیل بحث کردیم. می‌دانیم که چه چیزهایی با لوئیس داریم و او هم می‌داند با تیم چه چیزهایی دارد.

از چنین موقعیتی هرگز به عنوان نوعی قدرت برای چانه زنی استفاده نخواهد شد، نه توسط او و نه ما. این می‌تواند در دو جهت انجام گیرد.

من به اینکه او چه کسی است، چگونه رانندگی می‌کند، رکوردهایش چیست احترام می‌گذارم و هر آنچه که در این هفته و یا هفته آینده اتفاق بیفتد تاثیری بر گفتگوهای ما ندارد.

این آخر هفته و شاید آخر هفته آینده، اطلاعات بیشتری در مورد درک کلی ما از عملکرد جورج خواهد داد اما می‌دانیم که ما سال آینده ما با لوئیس و والتری مسابقه خواهیم داد و برای سال 2022 همه چیز به عملکردمان و داشته‌هایمان در 2022 بستگی دارد و با آن ادامه پیدا می‌کند که به عملکرد جورج در پیست بحرین و آخرین مسابقه در ابوظبی بستگی ندارد.

جورج راسل - سخیر 2020
در مورد مذاکرات قرارداد همیلتون، وولف گفت که فعلا معلق است زیرا که این راننده 35 ساله در قرنطینه است. او گفت:

خوب جدول زمانی عقب‌تر کشیده شد تا موقعی که او بهبود پیدا کند. ما می‌دانیم که این کار باید انجام شود، هر دو طرف کاملا نسبت به آن آگاه هستیم اما اکنون اولویت این است که او دوباره بر روی پاهای خود بایستد و آزمایش او منفی شود.

پس از آن ما ملاقات خواهیم کرد و یا از طریق زوم صحبت می‌کنیم تا قلم را بر روی کاغذ بگذاریم.

وولف پیش از این احتمال این که گرندپری بحرین می‌تواند یک مسابقه مابین راسل و والتری بوتاس برای کسب صندلی مرسدس باشد را رد کرده بود. او گفت:

نه به هیچ عنوان. من هم این شایعه را شنیده‌ام و بدیهی است که شما در مورد یک یا دو مسابقه نمی‌توانید تصمیم بگیرید. این به شما هیچ داده معنا داری نمی‌دهد.

اگر جورج خوب کار کند این نشان می‌دهد که روزی او در یک ماشین خوب قرار خواهد گرفت و امیدوارم برای پیروزیها و مسابقات جهانی رقابت نماید. اما هنوز این راه دوری است و او هم این را می‌داند.

او فقط باید یک کار محکم انجام دهد، اشتباهی نداشته باشد و آنچه را که انجام داده است ادامه دهد.

هیچ شلیکی وجود ندارد. ما مانند همیشه به والتری اعتماد داریم و به او وفاداریم این موضع ما است.

وولف در پاسخ به این سوال که اگر در این آخر هفته راننده فنلاندی مغلوب راسل شود، چگونه با بوتاس برخورد خواهند کرد، مصرانه معتقد بود که مجبور نیست وقت خود را صرف تسکین راننده خود نماید. او گفت:

والتری هرگز کسی نبوده که نیاز به قوت قلب داشته باشد. او می‌داند در کجا ایستاده است و موقعیت خود را در تیم می‌داند و اینکه ما چگونه از یکدیگر حمایت می‌کنیم و باید واقع بین باشیم.

جورج راننده جوانی است که در درجه بالایی قرار گرفته است، یکی از بالاترین رده‌ها، بنابراین انتظار می‌رود که سریع باشد. او تیم را می‌شناسد و این پنجاه و دومین پیستی است که شما نیاز دارید تا او در زمان مناسب و در جایگاه درست با تنظیم موتور مناسب حضور داشته باشد.

از این حیث، همه چیز درست پیش رفته است. ما همگی انتظار داشتیم که جورج انتخاب درستی بوده است و می‌بینیم که این آخر هفته چگونه به پایان خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد