موضوعات داغ

فروش خیره‌کننده نسل جدید شورولت بلیزر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شورولت بلیزر یکی از شاسی‌بلندهای شناخته شده این برند آمریکایی است که مدتی پیش در قالب یک SUV کوچک مجددا احیا شد. این خودرو که شورولت ترابلیزر نام دارد، فروشی خیره کننده را به نام خود ثبت کرده تا جایی که جنرال موتورز ناچار شده تا تولید شورولت ترکس را متوقف کند و ظرفیت تولید را به شورولت بلیزر جدید اختصاص دهد.

فروش شورولت ترابلیزر به عنوان یک شاسی بلند کامپکت از سال گذشته آغاز شد و شورولت در ابتدا پیش‌بینی می‌کرد که مشتریان استقبال خوبی از این خودرو به عمل آورند اما چنین استقبالی برای شورولت غیرمنتظره بوده است.

مطابق اعلام جنرال موتورز، میزان تقاضا برای شورولت ترابلیزر چهاربرابر میزان عرضه این خودرو است. در نتیجه جنرال موتورز مجبور شد تا تولید شورولت ترکس را 30 درصد کاهش داده و بخشی از ظرفیت خط تولید را به شورولت ترابلیزر اختصاص دهد.

شورولت ترابلیزر

شورولت ترابلیزر خودرویی نیست که در نمایندگی‌ها انباشته شود. یک شورولت ترابلیزر استاندارد از زمان رسیدن به هر نمایندگی، به 36 روز زمان لازم دارد تا فروخته شود. این زمان برای تیپ‌های مجهزی همچون RS به 29 روز کاهش می‌یابد. شورولت ترابلیزر در کارخانه Bupyeong جنرال موتورز واقع در کره جنوبی مونتاژ می‌شود و با دو پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتری 137 اسب بخار و 1.3 لیتری 135 اسب بخاری قابل انتخاب است.

قیمت شورولت ترابلیزر از 19 هزار دلار آغاز می‌شود و این خودرو فضای کافی برای پنج سرنشین را در خود ارائه می‌دهد. قیمت برادر بزرگتر ترابلیزر یعنی شورولت ترکس از 21300 دلار شروع می‌شود. هیوندای ونیو، مزدا CX-30 و هوندا HR-V از رقبای شورولت ترابلیزر در بازار جهانی هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/1
پس SWM G01F از روی این ساخته شده ؟!