موضوعات داغ

آخرین هولدن تولید شده به حراج گذاشته شد، میراث سریع استرالیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند استرالیایی هولدن برای سال‌ها به تولید سدان‌های اسپرت اشتغال داشت اما سال گذشته برای همیشه تولید این شرکت متوقف شد. هولدن مدت‌ها پیش توسط جنرال موتورز خریداری شد و سال گذشته میلادی به صورت رسمی به تولید خود پایان داد. با این وجود آخرین مدل تولیدی هولدن بسیار زودتر و سه سال پیش از خط مونتاژ این کارخانه خارج شده است.

آخرین محصول تولیدی خودروساز استرالیایی، یک دستگاه هولدن VFII SS-V Redline است که اکنون در یک حراجی به فروش می‌رسد. این VFII SS-V Redline نه تنها آخرین خودرو تولیدی توسط هولدن محسوب می‌شود، بلکه عنوان آخرین خودرو تولیدی در استرالیا را نیز به خود اختصاص داده است.

این هولدن VFII SS-V Redline داستان جالبی را نیز به همراه دارد. مالک این خودرو یکی از پرسنل هولدن بوده است و متوجه شد که این اتومبیل، آخرین دستگاه تولیدی هولدن محسوب می‌شود و پیش خرید شده است. وی با خریدار این خودرو وارد مذاکره شد و توانست تا نظر وی را برای فروش جلب کند تا در نهایت خودش مالک آخرین هولدن تولیدی تاریخ باشد.

این هولدن VFII SS-V Redline از زمان تحویل در همان شرایط اولیه نگهداری شده است و تمامی برچسب‌ها و پلاستیک‌های مرسوم خودروهای صفرکیلومتر را همچنان در خود دارد. کیلومتر شمار خودرو نیز طی مسافت 102 کیلومتر را نشان می‌دهد.

هولدن VFII SS-V Redline

این هولدن VFII SS-V Redline مجهز به تریم چرمی، سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های برقی، کروز کنترل، سانروف و مسیریاب ماهواره‌ای است. پیشرانه مورد استفاده بر روی VFII SS-V Redline نیز از نوع 6.2 لیتری V8 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک بوده و انتقال قدرت نیز به چرخ‌های عقب صورت می‌گیرد. پیشنهادات خرید این خودرو تا سطح 91،841 دلار افزایش یافته‌اند و سه روز تا پایان حراج باقی مانده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/9
شاید اگر کارخانه را به تویوتا فروخته بودند هنوز خط تولیدشان فعال بود!