موضوعات داغ

موفقیت قطعه‌سازی کروز در افزایش چشم‌گیر تولیدات در سال جهش تولید

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز اعلام کرد که این شرکت در سال جهش تولید، با تولید 50 میلیون قطعه برای ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن در مقایسه با سال گذشته 35 درصد افزایش تولید داشته است.

او در در ادامه بیان کرد که در سال جاری با وجود مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا، کمبود نقدینگی و بسیاری از موانع پیش روی تولید، این مجموعه روند صعودی داشته و 50 میلیون قطعه تولید است. او تاکید کرد که تلاش‌های قطعه‌سازی کروز در شرایط تحریم باعث شد که علاوه بر حفظ اشتغال موجود و حتی استخدام نیروهای جدید، قطعات حساس و استراتژیک را داخلی‌سازی کرده و به این ترتیب نقش کلیدی در رفع بسیاری از موانع پیش روی خودروسازان کشور داشته است.

علی یوسفی تصریح کرد که قطعه سازی کروز در سال جاری در مقایسه با سال گذشته افزایش تولید داشته و این میزان افزایش برای ایران خودرو 33 درصد، سایپا 17 درصد، گروه بهمن 44 درصد و سایر بخش ها 46 درصد بوده است. او همچنین خاطرنشان کرد که این روند رشد متناسب با تیراژ خودروسازان در سال‌های آتی ادامه‌دار خواهد بود.

قطعه‌سازی کروز

مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز افزود که این شرکت امسال در تولید قطعات خودروهای شاهین، ساینا و کوییک سال از خانواده سایپا و رانا پلاس و سورن سال از محصولات ایران خودرو سهیم بوده و در این راستا توسعه محصولات دسته سیم، ECU، قطعات شبکه الکترونیک و برق خودرو از قبیل جلو آمپر، شبکه تک نود بهینه، سوییچ بانک، ست کامل چراغ‌های جلو و عقب، قطعات تزئینی، مجموعه قطعات ایربگ و غربیلک فرمان، قطعات ترمز و غیره را برعهده داشته است.

یوسفی در پایان تاکید کرد که در حال حاضر نیز کروز در بومی‌سازی قطعات شیلر، دیگنیتی و فیدلیتی از خانواده محصولات گروه بهمن در حال فعالیت است که با حفظ کیفیت در کنار داخلی‌سازی قطعات، محصولات تولید می‌شوند.

مدیر فروش کروز همچنین به بومی‌سازی محصولات تارا اشاره کرد و در این‌باره اظهار کرد که با وجود توانمندی‌ها و دانش تخصصی و کیفی کروز در بومی‌سازی قطعات، از این شرکت در پروژه تارا دعوت به عمل نیامده و در صورت همکاری کروز می‌توانست در افزایش سطح کیفی و استفاده از تکنولوژی به‌روزتر در این محصول ایرانی، مشکارکت داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد