موضوعات داغ

آشنایی با برند محبوب لاستیک ایرانی ، ایران تایر

عکس مطلب اول

ایران تایر

لاستیک به عنوان یکی از نیازهای ضروری هر خودرویی محسوب می گردد که ایمنی شما و سرنشینان خودرو را تامین می کند، پس انتخاب مناسب تایر می تواند این اطمینان را به شما و همراهانتان بدهد که از خطر در امان خواهید بود. ایران تایر با ارائه باکیفیت ترین محصولات می تواند انتخاب مناسبی برای خودرو شما باشد. این شرکت نیز همچون برندهای دیگر ایرانی مانند: بارز، کویرتایر، یزدتایر، گلدستون و ... سالهای زیادی است که در حوزه تولید انواع تیوپ و تایر سواری، شاسی بلند، وانتی، باری-اتوبوسی، راهسازی، کشاورزی و ... فعالیت می کند. این شرکت با دانش مهندسان خود و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین مواد مرغوب و درجه یک همواره در تلاش بوده است که با حفظ و افزایش کیفیت محصولات خود برای داشتن طول عمر بیشتر تایر و همچنین ارائه آنها با قیمت مناسب، عنوان پرفروش ترین تایرهای ایرانی را در بین برندهای دیگر داخل کشور کسب کند و می توان گفت شاید تا به امروز نیز در این زمینه بسیار موفق بوده است. امروزه این شرکت تولیدکننده تایر توانسته است 6% از سهم بازار را نسبت به رقبای دیگر خود مانند: بارز، کویرتایر، یزدتایر، گلدستون و غیره از آن خود کند.

خرید لاستیک دولتی ایران تایر

این شرکت تایرهای تولیدی خود را در سایزها و طرح گل های متنوع در اختیار نمایندگان مجاز خود در سراسر کشور یا مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. متقاضیان خرید لاستیک ایران تایر می توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های این شرکت در سطح کشور یا به صورت غیرحضوری و آنلاین از وبسایت ایران تایر یا دیگر نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی این شرکت، تایر موردنظر خود را با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر نیز یکی از نمایندگان مجاز و معتبر این شرکت می باشد که علاوه بر برند ایران تایر، عرضه کننده انواع تایر ایرانی در برندهای بارز، کویرتایر، یزدتایر و گلدستون با قیمت دولتی و تایرهای خارجی در برندهای میشلن، تراینگل، نکسن، جی تی، جی تی رادیال و ... در سایزها و طرح گل های متنوع، با نازلترین قیمت ها به همراه ارائه خدمات نصب و بالانس به صورت سیار می باشد.

سایزها و مدل های لاستیک ایران تایر

این برند دارای سایزها و طرح گل های متنوع، با عملکردهای متفاوت در انواع جاده و خارج از جاده می باشد که مناسب برای انواع خودرو ایرانی و خارجی است. از طرح گل های پرفروش این برند می توان به: طرح گل های IT60 (ROXANA) ، IT70 (MERSANA) ، IT16 (ADRINA) ، IT50 (RONIKA) ، IT15 (STANZA) ، IT35 (KARENA) ، IT25 (SARINA) و ... در سایزهای 165/65R13 ، 175/60R13 ، 185/65R14 ، 205/60R14 ، 185/65R15 ، 205/55R16 ، 175/70R13 ، 185/60R14 ، 195/65R15 و غیره اشاره کرد که برای خودروهای سواری و شاسی بلند ایرانی و خارجی مانند: پژو 206 ، پژو 405 ، پژو پارس ، تیبا ، رانا ، برلیانس ، مگان ، سمند ، پژو روآ ، پیکان ، پراید ، دنا ، تند 90 ، جک ، پروتون ، تویوتا ، دوو ،کوئیک ، مزدا 323 ، ب ام و ، هیوندای و ... مناسب می باشد. می توان گفت در مقایسه با برندهای دیگر ایرانی همچون: گلدستون، کویرتایر و یزد این برند از تنوع مدلی و سایزی بیشتری برخوردار است.

قیمت لاستیک دولتی ایران تایر

محصولات ایران تایر با قیمت مناسب و نرخ مصوب دولتی به دست نمایندگان مجاز حضوری و غیرحضوری یا مصرف کنندگان قرار می گیرد که می توان گفت تایرهای این شرکت با حفظ و ارائه کیفیت مطلوب نسبت به تولیدکنندگان داخلی دیگر دارای قیمت مناسبتری است. به طور مثال: از پرفروش ترین سایزها، لاستیک پراید در سایز استاندارد 165/65R13 در برند ایران تایر با نرخ مصوب به قیمت حلقه ای 407.200 تومان و لاستیک کویرتایر در همین سایز با قیمت 413.950 تومان به فروش می رسد و همچنین لاستیک 206 در سایز استاندارد 185/65R14 در برند ایران تایر با نرخ مصوب به قیمت حلقه ای 534.500 تومان و لاستیک بارز در همین سایز با قیمت 543.300 تومان در نماندگی های این شرکت ها به فروش می رسد. در حال حاضر نکته بسیار مهم در خصوص قیمت ها این است که لاستیک خارجی از نظر قیمتی تفاوت چشمگیر و چندانی با برندهای داخلی ندارد، مانند: لاستیک تراینگل چین که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نیز برخوردار است. در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که از نمایندگان فروش تایر تراینگل می باشد، لاستیک 206 با سایز استاندارد این برند با قیمت حلقه ای 755.000 تومان عرضه می گردد.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد