موضوعات داغ

شاسی بلند جدید جیلی Vision X6 رونمایی شد، طراحی متفاوت و مدرن

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چند روز پیش، شرکت خودروسازی جیلی به طور رسمی تصاویر جیلی ویژن X6 پرو را منتشر کرد. این خودرو در حقیقت نسخه‌ای ارتقا یافته از جیلی X6 عادی است و انتظار می‌رود تا اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. به گفته جیلی، مهندسان این شرکت تلاش قابل توجهی را برای بهبود کیفیت این خودرو انجام داده‌اند.

از نظر ظاهری می‌توان گفت که نمای جلو جیلی ویژن X6 پرو با نسخه عادی متفاوت است و شاهد به هم پیوستن چراغ‌ها و قطعات جلوپنجره در این خودرو هستیم. طراحان جیلی قطعاتی بال مانند را به قسمت عقبی افزوده‌اند تا عبور جریان هوا از این قسمت را تسهیل بخشد و آیرودینامیک خودرو بهبود یابد. همچنین تغییراتی در گلگیرها ایجاد شده تا فضای کابین افزایش یابد.

جیلی ویژن X6 پرو

در داخل کابین، جیلی ویژن X6 پرو از زبان طراحی جدید این شرکت که به طراحی یکپارچه مشهور است بهره می‌برد. سبک کلی کابین جیلی ویژن X6 پرو را می‌توان شبیه به مدل‌های مرسدس بنز دانست که از ترکیب فرمان دی کات سه پره، نمایشگر جدا از داشبورد و صفحه ابزار LCD تشکیل شده است. جیلی ادعا می‌کند که کیفیت روکش چرمی به کار رفته در کابین و دوخت‌های آن نسبت به گذشته پیشرفت داشته‌اند.

جیلی ویژن X6 پرو به موتور 1.4 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 141 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 235 نیوتن‌متر مجهز است و برای جعبه دنده آن نیز گیربکس‌های شش سرعته دستی، اتوماتیک CVT و شش سرعته AT در نظر گرفته شده‌اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/6/26
میشه لطفا مشخصات فنی این ماشین رو بگین
1400/6/27
ماشاالله اژدهای سرخ بیدار شده موتور ۱۴۰۰ سی سی ۲۳۵ نیوتون متر گشتاور یعنی. در حد ماکسیما گشتاور تازه می‌تونستم بوست توربو رو بالا ببرند و با نصب فیلتر هوا اینتر کولر واتر متانول همه از نوع دوبلش تا ۳۵ درصد دیگر قدرت موتور رو افزایش بدهند و حتی با فناوری که دارند می‌توانستند گرمای موتور را هم بسیار پایین بیاورند و موتور با آبه اصطلاح سرد سوز درست کنند نه مثل موتورهای ما با اینکه همشون پلاس شدند تی یو ۵ پلاس ای آف ۷ پلاس و امثال هم که روم نمیشه بگم همچنان گرما سوز هستند پدر مقابل آسیب شدید می‌بینند اگه مثلآ ۴۰۰ کیلومتر بدون وقفه رانندگی کنی امکان داره ماشین مدل ۱۴۰۰ آبروغن قاطی کنه ولی همون جیلی که قابلیت تیونینگ وشخصی سازی بسیار دارد میتواند اگه روغن أس أن بریزی و تو هر باک دو تا اکتان اصلی بریزی چون متآسفانه اکتان بنزین داخل به شدت پایین میتوانی ۱۸۰۰ کیلومتر بدون وقفه به غیر از بنزین زدن رانندگی کنی برین بخونین وقتی جیلی بیش از نصف سهام دایملر و ولوو رو میخره مهندسان و طراحان اونها رو مجبور می‌کنه فناوری و تکنو لوژی ش ونو به جیلی هم بدن برین سهام اون دو ابر قدرت خودروسازی رو بخونین کلآ مالک اصلی و رعیس هیات مدیرها رو جیلی انتخاب می‌کنه بد میخاین ما روز به روز پیشرفت کنیم یا اژدهای سرخ که ترامپ که به هیچ کس باج نمی‌داد در برهه ای که رعیس بود به چین باج میداد به این میگن پیشرفت خیز برداشته تا ۴ الی ۵ سال آینده ژاپن رو تو خودرو سازی بگیره وگرنه تو همه‌ی قسمت ها ژاپن انگشت کوچیکه چین هم نیست فقط مونده خودرو سازی حالا من مرده شما زنده ببینین ژاپن رو میگیره تو خودرو سازی بعد برا آلمان خط و نشون می‌کشه تا سال ۲۰۳۰ آلمان رو هم میگیره ۸۰ میلیون پیر مرد آلمانی در مقابل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون چینی بله قربان گو آیا حریف میشوند شک نکنین تا ۲۰۳۰ آلمان رو هم میگیره
1400/7/1
هیچ کشوری تو خودروسازی آلمانو نمیگیره
چین اگه پیشرفت کرده،با کپی،کمک یا همکاری اروپایی ها پیشرفت کرده و میشه گفت پیشرفتشون از خودشون نیست