موضوعات داغ

پنج پیش‌بینی ایلان ماسک که در آینده‌ای نه چندان دور تحقق خواهند یافت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایلان ماسک یکی از افراد تاثیرگذار و پرحاشیه جهان در سده کنونی است که برخی او را هنری فورد جدید خطاب می‌کنند و عده‌ای نیز او را یک شیاد می‌دانند. با این وجود تمرکز ایلان ماسک بر بخش‌های مختلف و راهکارهای جدیدی که او به دنیا معرفی کرده، در تغییر زندگی مردم موثر خواهند بود. در ادامه نگاهی به پنج پیش‌بینی مهم ایلان ماسک در مورد آینده خواهیم داشت که احتمال وقوع آن‌ها در کوتاه مدت دور از انتظار نخواهد بود.

پیش‌بینی اول، رمزارزها آینده تبادلات مالی را تشکیل می‌دهند

ایلان ماسک علاقه فراوانی به رمزارزها دارد و معتقد است آن‌ها به زودی تبدیل به پول رایج جهان خواهند شد، چرا که رمزارزها عملکرد شفافی دارند، در شرایط مختلف قابل استفاده هستند و در دسترس تمام مردم جهان قرار دارند. البته شاید این پیش‌بینی ایلان ماسک به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم وی در این بازار اظهار شده باشد.

پیش‌بینی دوم، استفاده از مواد مخدر در آینده تسهیل خواهد شد

در حال حاضر مساله مواد مخدر به یکی از دردسرهای بزرگ جهان تبدیل شده است و تمامی دولت‌ها در تلاش برای برخورد با آن هستند. ایلان ماسک اعتقاد دارد هنگامی که نسل سیاست‌مداران عوض شود و جوانان فعلی به حکام کشورها تبدیل شوند، قوانین آسان‌تری را در زمینه خرید و مصرف مواد مخدر اعمال خواهند کرد.

ایلان ماسک

پیش‌بینی سوم، اینترنت ماهواره‌ای در تمام جهان گسترش خواهد یافت

یکی از زمینه‌های فعالیت ایلان ماسک، توسعه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک است که یکی از موضوعات خبرساز جهان طی مدت اخیر بوده است. اینترنت ماهواره‌ای استارلینک سعی دارد تا دسترسی به اینترنت را برای تمامی مردم جهان فراهم کند، به خصوص افرادی که به دلیل فقر و محرومیت از اتصال به اینترنت جهانی محروم مانده‌اند. ایلان ماسک پیش‌بینی می‌کند در آینده‌ای نه چندان دور تمامی جهان به اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت متصل خواهند شد.

پیش‌بینی چهارم، بحران انرژی جهان را فراخواهد گرفت

با وجود تلاش‌هایی که در جهت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است، همچنان سوخت‌های فسیلی بخش اعظم انرژی جهان را تامین می‌کنند. ایلان ماسک عقیده دارد در آینده‌ای نه چندان دور بحران انرژی در بخش‌های مختلف روی خواهد داد، چرا که شبکه‌های تامین انرژی فعلی قادر به پاسخ‌گویی نیاز آیندگان نخواهند بود.

پیش‌بینی پنجم، ربات‌ها بخشی از زندگی آینده انسان‌ها هستند

یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت ایلان ماسک، تحقیق و توسعه رباتیک است که این فعالیت را تحت برند تسلا بات انجام می‌دهد. ایلان ماسک معتقد است ربات‌ها در آینده با انسان‌ها زندگی خواهند کرد و ناچار به سازگاری مسالمت آمیز با ربات‌ها خواهیم بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/17
بعد از نابودی کره زمین در ۱۲۱۰۰م انسانی نخواهد ماند تا پیش بینی ایلان ماسک و ببیند.
1400/7/17
سلام ،من ایلان ماسک خیلی دوستش دارم عشقه ،عشق ،بخاطر اینکه پول داره لذت میبره از زندگی
1400/7/17
خودرو بانک جان تورو خدا فقط متن های درباره خودرو رو پخش کنید نه غیره