موضوعات داغ

دختر 17 ساله 1 روز مدیرعامل مک لارن شد! تجربه ای متفاوت برای روز دختر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مک لارن و شریک قدیمی آن پلن اینترنشنال که یک موسسه خیریه جهانی مربوط به حقوق کودکان است، به منظور گرامیداشت روز جهانی دختر و تشویق جوانان (به ویژه زنان) به مشاغل علمی و مهندسی، این امکان را برای یک دختر نوجوان فراهم کردند که به مدت یک روز مدیرعامل شرکت خودروسازی باشد.

میسی، که یک فعال جوان از ولز است و تنها 17 سال دارد، جانشین مایکل فلویت، رئیس مک لارن، شد و حتی کارت ویزیت‌ مدیر عامل و مجوز دسترسی مدیرعامل مک لارن به وی اهدا شد.

او سپس تیم اجرایی خود را در انجام تصمیم گیری‌های استراتژیک رهبری کرد و علاوه بر آن با تعدادی از رهبران، مهندسان، دانشمندان و طراحان زن همکاری کرد. این امر به او این امکان را داد که طراحی، مهندسی، ساخت و بازاریابی ابرخودروهای لوکس را درک کند. او حتی در تکمیل ابرخودرو هیبریدی آرتورا، به ساخت یکی از وسایل نقلیه کمک کرد.

جوان‌ترین مدیرعامل بیان کرده است که تجربه من به عنوان مدیرعامل شرکت مک لارن پر از لحظات باورنکردنی بود اما مشارکت در ساخت یک سوپراسپرت، بسیار شگفت انگیز بود و هرکسی فرصت تجربه آن را نخواهد داشت.

مدیر عامل اصلی شرکت اظهار داشته است که انتخاب مایسی به عنوان مدیرعامل مک لارن در روز بزرگداشت روز جهانی دختر برای من و کل تیم مک لارن یک تجربه لذت بخش و ارزشمند بود. ایده، بینش، هوش و همچنین اشتیاق فراوان او به ما کمک کرد تا سریع‌تر به تلاش‌های خود برای دستیابی به تنوع و فراگیری بیشتر ادامه دهیم.

طبق تحقیقات پلن اینترنشنال، از هر 4 دختر (25٪) در سنین 11 تا 18 سال، 1 نفر مایل به تجربه موضوع یا شغلی در زمینه علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) است، در صورتی که به آن‌ها گفته می‌شود که این کار برای پسران است یا نگران درک آن‌ها نسبت به این موضوع هستند (قضاوت منفی). این تحقیقات همچنین نشان داد که تقریبا نیمی از دختران (47٪) از طریق رسانه، دوستان یا خانواده با این موضوع رو به رو شده‌اند که دختران در حوزه‌های مدیریت و اقتصاد عملکرد خوبی ندارند که بدیهی است این امر حقیقت ندارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد