موضوعات داغ

طراحی جدید میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2022 رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی آخرین نسل اوتلندر را در ماه فوریه معرفی کرد اما در اقدامی شگفت انگیز تصمیم گرفت تنها چند روز بعد از ارائه مدل پیشین PHEV، از نسخه به روز شده آن رونمایی کند. اکنون زمان آن رسیده است که مدل برقی نسل بعدی را به طور کامل بررسی کنیم چرا که اولین رونمایی رسمی و جهانی آن در 28 اکتبر انجام می‌شود. در عین حال، میتسوبیشی تصاویری از اقتصادی‌ترین نسخه را فاش کرده و به اشتراک گذاشته است.

حقیقتا تشخیص تفاوت‌های نسخه هیبرید و مدل معمولی بنزینی آسان نیست، زیرا این دو تقریباً یکسان به نظر می‌رسند. یک درپوش سوخت اضافی برای درگاه شارژ و همچنین نشان پلاگین هیبرید خودرو الکتریکی روی درهای جلو و عقب وجود دارد. علاوه بر این، در این جا شاهد تصویری از میتسوبیشی اوتلندر 2022 هستید که در ماه آوریل به بررسی آن پرداختیم و تنها استثنا مربوط به سقف مشکی مدل PHEV می‌شود.

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2022

داخل خودرو نیز به همین صورت است. تنها تفاوت آن مربوط به جعبه ابزار دیجیتال می‌شود که دارای یک بخش اختصاصی برای پیشرانه PHEV است و وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهد. کابین خودرو نیز، علاوه بر بهبود کیفیت مواد و سطح فناوری، دارای طراحی سه ردیفه است که قبلاً در مدل هیبریدی پلاگین در دسترس نبود.

مشخصات فنی آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هرچند میتسوبیشی تأیید کرده است که اوتلندر PHEV از قدرت بیشتر و یک باتری بزرگ‌تر به منظور ایجاد برد الکتریکی بالاتر برخوردار شده است. شایعه‌ای شگفت انگیز در رابطه با نسخه عملکردی این خودرو وجود دارد که بخش تیونینگ رالی آرت این شرکت را برای مدلی جدید که احیا کننده نام Evolution است، باز می‌گرداند.

اوتلندر PHEV پس از اولین رونمایی رسمی آن در اواخر این ماه، در اواسط دسامبر در ژاپن به فروش خواهد رسید و سپس در نیمه دوم سال آینده وارد ایالات متحده می‌شود. این شاسی بلند برقی در 10 رنگ بدنه از جمله سایه بلک دایموند ارائه می‌شود و چرخ‌های بزرگ 20 اینچی دو رنگ مدل بنزینی برای آن در دسترس خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد