موضوعات داغ

معایب بوگاتی شیرون اسپرت، وقتی قیمت ‌گران‌تر به معنای کیفیت بهتر نیست! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بوگاتی شیرون اسپرت یکی از پیچیده‌ترین و گران‌ترین خودروهای حال حاضر جهان است اما همچنان یک خودرو است و همانند هر اتومبیل دیگر، مزایا و معایب خاص خود را دارد. مت واتسون مجری برنامه CarWow فرصت رانندگی با این ابرخودرو گران و پیچیده را بدست آورد و پس از یک بررسی طولانی مدت، چند ایراد را در این خودرو مشاهده کرد.

نخستین عیب بوگاتی شیرون اسپرت فضای بار اندک آن است که برای خودرویی با این قیمت غیرقابل قبول محسوب می‌شود. حتی چمدان‌های کوچک و مخصوص خودروهای لوکس نیز در این قسمت جای نمی‌گیرند که این مساله برای بوگاتی تاسف آور است.

عیب دوم بوگاتی شیرون اسپرت به طراحی آن باز می‌گردد. شن و ماسه‌های موجود بر سطح جاده از دریچه هوا عبور می‌کنند و روی کاپوت پخش می‌شوند. به همین دلیل اتومبیل چند میلیون دلاری شما به راحتی دچار خط و خش خواهد شد.

سومین عیب بوگاتی شیرون اسپرت به دوربین آن مربوط می‌شود که دید نامناسب و محدودی را برای راننده فراهم می‌کند. اگر بوگاتی شیرون خودرویی کوچک و ارزان بود این ایراد اهمیت چندانی نداشت اما برای خودرویی عریض و بزرگ همچون شیرون اسپرت که قیمت بالایی نیز دارد، چنین نقصی غیرقابل پذیرش خواهد بود.

البته تمامی ایرادات گفته شده هنگامی که پا را روی پدال گاز فشار می‌دهید، هیچ اهمیتی نخواهند داشت. این خودرو به اندازه کافی در سرعت‌های بالا راحت است با این حال باید بدانید که حتی تملک بوگاتی شیرون اسپرت بدون عیب نخواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/27
بوگاتی شیرون اسپرت نسبت به نسخه معمولی تا جایی که میدونم فرقش اینه که برف پاک کنش تغییر داشت و از برف پاک کن عادی شد برف پاک کن فیبر کربنی و باعث کاهش وزن شد و پسوند اسپرت رو واسش انتخاب کردن