موضوعات داغ

محمدرضا گرایی، قهرمان طلای مسابقات جهانی کشتی سفیر آریزو 5 جدید شد

عکس مطلب اول

محمد رضا گرایی سفیر محصول خودرو آریزو 5 توربو جدید بار دیگر افتخاری برای ورزش ایران آفرید. او پس از کسب مدال طلای المپیک کشتی، اینبار در مسابقات جهانی توانست مدال خوش رنگ طلا را برای تیم ایران به ارمغان آورد. شرکت مدیران خودرو این پیروزی با ارزش و کسب این مدال خوشرنگ را به ایشان و همه هموطنان عزیز تبریگ می گوید. از طرفی بدون شک پیروزی های مقتدرانه محمد رضا گرایی حاصل تلاش های بی وقفه وشبانه روی ایشان در ورزش کشتی است که می تواند الگویی جهت دستیابی به اهداف بزرگ برای همگی ما باشد.

شرکت MVM در آستانه رونمایی از خودرو آریزو 5 توربو جدید است. بر اساس نیاز مشتریان این خودرو با 8 آپگرید و به روز رسانی به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند مدرن تر ، جذاب تر و متمایز تر از سایر رقبا در بازار رقابت کند.

طرح بیرونی خودرو آریزو 5 با جلو پنجره ماتریسی خود که از طراحی کهکشانی پیروی می کند در کنار طراحی منحر به فرد رینگهایش طراحی بیرونی جذاب تری را نسبت به نسل قبل فراهم می آورد. از طرفی، داخل خودرو دچار بیشترین تغییرات گشته است. در داخل کابین استفاده از رنگهای مشکی و نقره ای طراحی خیره کننده و مدرنی را به وجود آورده است. علاوه بر آن، پنل با طرح کربن جدید داشبورد در کنار دریچه های خروجی ایرکاندیشن افقی خودرو قرار گرفته است. که ظاهر مدرنی به خودرو بخشیده است. استفاده از دیسپلی 8 اینچی در کنار سیستم کنترل ایرکاندیشن تاچ خودرو سبب کاهش تعداد دکمه های بکار رفته در کابین شده که سبب بالا رفتن ایمنی در طول رانندگی و ایجاد ظاهری مدرن در داخل کابین خودرو گشته است. در کنار آن، استفاده از کنسول جدید نسل سوم آریزو 5 توربو را نسبت به مدل قبلی اسپورتی تر و مدرن تر کرده است.

همچنین آریزو 5 توربو جدید مجهز به امکانات کاربردی و به روزی مانند: ترمز دستی برقی و اتوهلد ، نویگیشن و فرمان برقی و غیره است. ترکیب گیربکس 9 سرعته CVT در کنار موتور 1500 سی سی توربو سبب بهبود محسوس شتاب گیری خودرو گردیده است و احساس اسپرت مطبوعی را برای سرنشینان فراهم می آورد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/27
چری رو سگ سوارش نمیشه تو امارات تو ایران چه تبلیغی میشه
1400/7/28
باعث تاسفه که برای اعلام نظر در مورد یک خودرو که بستگی به سلیقه ، وضعیت مالی و تعداد حق انتخاب در بین خودروهای موجود داره ، به این راحتی به تعداد زیادی از انسانها که از این وسیله استفاده میکنن توهین میشه. آقای علی شما باید از لفظی که برای استفاده کنندها از این خودرو انتخاب کردی خجالت بکشی و عذرخواهی کنی!!!!!
خودرو بانک نباید مطالبی و که ممکنه توهین به عده ای تلقی بشه رو قبل رویت کنه.
1400/7/28
این حرفا گاهی لازمه تا یادمون نره حق ما بیشتر از اینه که آروزی خریدن چری آریزو۵ رو داشته باشیم
1400/7/28
ایشون یا گربه ست که دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده یا خیلی سیره دیگه داره از پایینش میزنه بیرون که اینطور حرف میزنه در هر دو صورت نقطه مشترکش اینه که فرهنگ نداره...
1400/7/28
داداش خودت چی سواری؟
1400/7/29
من هم موافقم ولی شما نباید به کسانی که این خودرو را دارند توهین کنید. متاسفانه این شخص بهتر بود سفیر خودرو های شاهین یا تارا شود تا اینکه خودروی چینی شود مثلاً این فرد کشتی گیر ایرانی است و باید خودرو ایرانی را به نمایش بگذارد نه خودروی رقیب چینی.
1400/7/28
علی تو الاغ رو پشت رو سوار میشی سگ که به تو و جد و ابادت شرف داره
1400/7/29
این چینی سوارا هم خدای ننه من غریبم بازین.
رفتی یه ماشین آشغال خریدی دیگه این حرفارو نداره که
1400/8/2
در حسرت سوار شدن همین چینی خواهی سوخت پراید سوار