موضوعات داغ

Karoo Dusk، پیکاپ جدید و چهارچرخ محرک ماهیندرا برای مشتریان آفریقایی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت هندی ماهیندرا از پیکاپ جدید و چهارچرخ محرک خود موسوم به Karoo Dusk رونمایی کرد. این پیکاپ برای عرضه به بازار آفریقای جنوبی در نظر گرفته شده است. این خودرو در نسخه استاندارد و ویژه به بازار عرضه می‌شود که تمرکز ماهیندرا بر نسخه ویژه این خودرو با قابلیت‌های خارج جاده‌ای آن متمرکز شده است.

پیکاپ Karoo Dusk با سپرهای ویژه مجهز شده و نوارهای آبی رنگی نیز روی بدنه نصب شده‌اند. گلگیر‌های محکم و تخته‌های فولادی جانبی نیز از بدنه خودرو در مقابل هرگونه سنگ محافظت می‌کنند. رینگ‌های 17 اینچی به همراه لاستیک‌های آفرودی از دیگر تجهیزات این پیکاپ هندی هستند. برای راحتی کار مالک، رکاب جانبی و قلاب وینچ نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

علاوه بر ظاهر خارجی، امکانات مناسبی نیز در کابین خودرو تعبیه شده است. سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کروز کنترل و سیستم تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای بخشی از این امکانات هستند.

نیرو پیکاپ هندی Karoo Dusk توسط موتور توربودیزل 2.2 لیتری با 140 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر تامین می‌شود. گیربکس شش سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده خواهد داشت که قدرت را به هر چهارچرخ ارسال می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/30
این برای بازار ایران مناسبه