موضوعات داغ

کارمانیا به دنبال تحویل جک S5 جدید به عنوان جایگزین بی وای دی S7 است

عکس مطلب اول

کارمانیا در چند سال اخیر دچار مشکلات بسیاری شده و عدم توانایی در تحویل خودروی بی وای دی S7 مشکلات زیادی را برای این شرکت بوجود آورده است. در این بین بسیاری از مشتریان از قرارداد خود انصراف دادند اما هنوز تعداد قابل توجهی از مشتریان منتظر دریافت خودرو و یا یک محصول جایگزین برای بی وای دی S7 هستند.

در چند هفته اخیر، این شرکت اعلام کرد که تعدادی خودروی SWM G01 به عنوان خودروی جایگزین به مشتریان تحویل می دهد، اما حال طی اطلاعاتی که به دست خودروبانک رسیده، کارمانیا در تلاش است تا تعدادی جک S5 جدید را از کرمان موتور خریداری و به مشتریان خود به عنوان یک جایگزین تحویل دهد. البته این قرارداد هنوز نهایی نشده و فعلاً مذاکراتی در مورد این موضوع در حال انجام است. به نظر می رسد که کارمانیا قصد دارد به هر منوالی که شده، تکلیف قراردادهای معوق خود را مشخص کند و بعد از سال ها، رضایت این مشتریان ناراضی را جلب کند.

از بی وای دی تانگ چه خبر؟

یکی دیگر از حواشی کارمانیا طی ماه های اخیر، انتشار عکس هایی از خودروی بی وای دی تانگ بود و اعلام این موضوع که کارمانیا قصد دارد به زودی تانگ را در ایران تولید و به عنوان جایگزین بی وای دی S7 تحویل دهد. موعدی که این شرکت در زمان تبدیل قراردادها اعلام می کرد، حداکثر تا پایان زمستان سال جاری بود، اما تابحال نه عکسی از بی وای دی تانگ در حال تست در خیابان های کشور منتشر شده و نه خبر جدیدی از خط تولید و یا تجهیز این شرکت برای تولید بی وای دی تانگ به گوش می رسد. سکوتی که ممکن است مجدد تاخیری را در زمان تحویل تانگ به مشتریان رقم بزند و مجدداً کارمانیا را به حاشیه ببرد. البته که امیدواریم این خودرو در شرایط فعلی کشور و مشکلات بین المللی بتواند روی خط تولید برود و مانند بسیاری از پروژه های دیگر، به صورت کلی به فراموشی سپرده نشود. شاید در شرایط فعلی و با توجه به موج نارضایتی های مشتریان، بهتر باشد که کارمانیا بیش از گذشته اطلاع رسانی کند تا رسانه ها و مخاطبین خود را از روند تولید تانگ باخبر کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/1
یعنی قشنگ معلومه این کارمانیا همه رسانه های حوزه خودرو رو با خودش همسو کرده و باب میل کارمانیا قلم می زنند.این شرکت کلاهبردار بعد۴ سال نیرنگ و حقه بازی به محضی که مشتریانش فشاری بهش میارن همچین تیتر های بی پایه و اساسی براش میزنن.فقط ظاهر قضیه رو نمایش میدن و نمیگن چجوری داره با مشتری حساب میکنه.آورده نقدی مشتری در۴ سال پیش که نیمی از قیمت خودرو بوده رو دارن به زور با تورم دلاری حساب میکنن ولی ماشینی که میخوان تحویل بدن رو بقیمت روز حساب میکنن.مشتری رو جوری بدهکار میکنن که میگه آقا خر ما از ... نداشت.
1400/8/2
سلام خسته نباشید ما و خانواده هایمان چه گناهی مرتکب شدیم که ۴ سال است به یک شرکت وطنی که زیر مجموعه کرمان موتور است اعتماد کردیم و سرمایه خودمان را در اختیار آنها قرار دادیم تمنا داریم صدایمان را به مسئولین برسانید تا خودروهایمان را بدهند و مارا ازاین دغدغه فکری و روحی خارج کنند ما در ایران اسلامی زندگی میکنیم و میبایست یکی باشد حقمان را از این کارمانیا که همه وعده توخالی است بگیرد متشکرم
1400/8/2
متاسفانه شرکت کارنانیا تزدیک ۴ سال هست با وعده و وعید دروغین هروز یک گزینه جهت جایگزینی خودرو بی وای دی اس۷ مورد تعهد سال ۹۷ اعلام میکند ولی به تعهداتش عمل نمیکند و هم اکنون دستور جلب و بازداشت مدیرانش صادر شده و فراری میباشند امیدوارم مسئولین جهت حقوق از دست رفته سه هزار ثبت نام کننده اقدامی انجام دهند
1400/8/2
باز هم دروغ جدید بسه دیگه
1400/8/8
کارمانیا جون اصلا ما اگر بگیم غلت کردیم ولمون می کنی؟ اگه بگیم سرمایه ای که دادیم مال خودتون و اصلا ماشین نمی خوایم دست از سرمون بر میدارید؟ بابا دیوونه مون کردید هر روز یه فیلم جدید در می اورید و ماشینی نشونمون می دید می گید به جای s6 ,s7 اینو قراره بهتون بدیم فقط اول برید انصراف بدید. چطوری هست که ماشین s6 تحویل اردیبهشت سال 98 به بازار داده اید ولی به من که تحویل شهریور سال 97 بوده ام تحویل ندادید.