موضوعات داغ

رونمایی رسمی از آمیکو آسنا اتوماتیک با حضور پژمان بازغی و امیر علی اکبری + فیلم

عکس مطلب اول

دیشب طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران، شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) از پیکاپ آمیکو آسنا اتوماتیک رونمایی کرد. در این مراسم که پژمان بازغی به عنوان مجری حضور داشت، یک دستگاه آمیکو آسنا اتوماتیک به آقای امیر علی اکبری فروخته شد و همچنین آقای هادی ساعی نیز به عنوان میهمان به این مراسم دعوت شده بود.

کابین آمیکو آسنا اتوماتیک

آمیکو آسنا اتوماتیک به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ مجهز است که می تواند 218 اسب بخار و 320 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس این خودرو 6 سرعته خودکار پانچ است و نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند. آمیکو آسنا اتوماتیک همانند نسخه کنونی به سیستم قفل دیفرانسیل اتوماتیک مجهز است که توانایی خوبی را در آفرود به این خودرو می دهد.

آمیکو آسنا اتوماتیک در داخل کابین کاملاً تغییر کرده و کیفیت و طراحی ساخت آن نسبت به مدل کنونی بسیار بهتر شده است. همچنین امکانات بیشتری نظیر صفحه نمایش لمسی نیز به این خودرو اضافه شده و در قسمت های مختلف کابین از چرم استفاده شده است.

پژمان بازغی، هادی ساعی و امیر علی اکبری

ارس خودرو دیزل قصد دارد نسخه معرفی شده از آمیکو آسنا اتوماتیک را به صورت Limited Edition تولید کند و تنها 100 دستگاه از آن را روانه بازار خواهد کرد که البته تولید شماره یک آن به امیر علی اکبری فروخته شده است. البته این شرکت قصد دارد در سال 1401 این خودرو را با تغییراتی بیشتر و در تیراژ 500 دستگاهی روانه بازار کند.

در زیر می توانید فیلمی از مراسم رونمایی آمیکو آسنا اتوماتیک را ببینید:

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/10
🤮
1400/9/10
جوری شلوغش کردن انگار تسلا سایبر تراک تولید کردن....
یه پیکاپ چینی رو زحمت کشیدن اتومات کردن همین ، بعدشم تولیدش به ۱۰۰ تا محدود شده یعنی کمتر از تولید بوگاتی شیرون 🤦 به قول معروف درخت کاج اگه اعتماد به نفس اینا رو داشت میوه میداد ،حتما الان رونالدو هم داره روی خرید یکی از این صد ماشین فکر میکنه😐😐😐